Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Κυρία Νάκου τα γραπτά σας να τα διαβάζετε μερικές φορές πριν τα δμοσιεύσετε

Ένα λάθος δεν γίνεται αλήθεια επειδή είναι ευρέως διαδεδομένο, ούτε η αλήθεια γίνεται λάθος επειδή δεν τη βλέπει κανείς.

                                 Αποτέλεσμα εικόνας για Νικηφόρος Κορίνθιος Δημοσιογράφος

Απαντώ για τελευταία φορά στην κ. Νάκου και την συμβουλεύω ως πολύ μεγαλύτερος να προσέχει τι γράφει 





Ιωάννα Νάκου


 Αγαπητέ κ.Σκουρτη, εγώ ήμουν τυπική στο ραντεβού 

κ σας περίμενα, εσείς όμως δεν εμφανιστηκατε! 

Χαίρομαι πολύ που το σχόλιο μου ήταν αφορμή να απαντήσετε γιατί ομολογω πως είχα ανησυχήσει! Κρίμα που δεν ήρθατε να απολαύσετε αυτούς τους σιτεμενους παίκτες του χρόνου όπως λέτε... Λογικό να μην μπορείτε να κρίνετε αφού δεν εισασταν παρόν,


Νικηφόρος 

Ραντεβού είναι προσυμφωνημένη συνάντηση δυο ή περισσοτέρων μερών Μπορείτε να αποδείξετε ότι εγώ συμφώνησα να σας συναντήσω Εδώ απειλήσατε γιατί δημοσίευσα την φωτογραφία σας.Σκεφτήκατε αν έγραφα ότι αθετήσατε να έρθετε στο ραντεβού που σας είχα κλείσει σε κάποιο συγκεκριμένο μέρος ( ξενοδοχείο ) χωρίς εσείς να έχετε κάνει όχι μόνο αποδεκτό το παράλογο αίτημα μου αλλά ούτε και το γν ωρίζετε;
Μετά τον αγώνα Πέραχώρας --Ολυμπιακού Λουτρακίου θα ήταν εναντίον των αρχών μου  να παρακολουθήσω τον αγώνας Ολυμπιακού--Θύελλας Κ Διμηνιοό 
Ήμουνα παρών στον αγώνα Ηρακλή Λεχαίου -- Θύελλας Κ Διμηνιού και αν ο διαιτητής του αγώνα στο πρώτο ημιχρόνιο δεν έδινε 23 φάουλ υπέρ της ομάδας σας ακόμα θα παίζατε να ισοφαρίσετε Αν οι ευκαιρίες που είχαν οι παίκτες του Λεχαίου μετατρεπόντουσαν  το σκορ θα ήταν πολύ μεγάλο σε βάρος των εφήβων παικτών σας. Δεν χρειάζεται να δω πολλές φορές μια τόσο αδύνατη ομάδα για να βγάλω συμπεράσματα 


Ιωάννα Νάκου

λογικό να μην γνωρίζετε και γιατί οι δυο πρώην παικτες του Πέλοπα ήταν στις κερκίδες! 



Νικηφόρος 


Αφού είναι Λογικό να μη γνωρίζω γιατί δυο παίκτες  από τους καλύτερους του Ολυμπιακού να μη είναι στην ενδεκάδα αλλά στην εξέδρα. Αφού παραδέχεστε ότι δεν το γνωρίζω είσαστε υποχρεωμένη να το πείτε δημόσια για να το μάθουμε όλοι. Τώρα γιατί ανακατέψατε ότι αυτοί οι δυο παίκτες ήταν του Πέλοπα πρέπει και αυτό να μας το εξηγήσετε 


Ιωάννα Νάκου

Θα σας περιμένουμε για μια τελευταία φορά την Κυριακή στο Κιατο! Η πρόσκληση είναι από όλους τους μεγάλους σε ηλικία, σιτεμενους κ άπειρους παίκτες της Θυελλας, εκ μέρους της διοίκησης αλλά κ των φιλάθλων! Την απάντηση σε όλα αυτά που γράφετε δεν σας την δίνω εγώ, αλλά αυτά τα παιδιά μέσα απ την βαθμολόγια... Με εκτίμηση, πάντα! Αν θέλετε την Κυριακή μπορούμε να βγάλουμε κ μαζί μια φωτογραφία κ να την ανεβάσετε, με την άδεια μου αυτήν την φορά, θα χαρώ!



Νικηφόρος 


Τους συγκινείς μας τους επιβάλει ο Θεός και τους φίλους και τους γνωστούς εμείς Δεν  επιθυμώ να σας συναντήσω γιατί δεν υπάρχουν κοινά σημεία μεταξύ μας Εσείς νοιάζεστε για την προβολή σας και την δική μου μείωση  γιατί έτσι θα προσβληθείτε.ενώ εγώ έχω αντικείμενο  την καλυτέρευση του ποδοσφαίρου  Ένας σιτεμένος δεν μπορεί να είναι άπειρος Να προσέχετε τι γράφετε. 
Αναφέρεστε στην βαθμολογία που η Θύελλα κατέχει την τρίτη προνομιούχο θέση με 13 νίκες 6 ισοπαλίες και πέντε ήττες και βαθμούς 45 Η Πέραχωρα με 12 νίκες  7 ισοπαλίες και 6 ήττες Βαθμοί 43 Ο Ηρακλής Λεχαίου 11 νίκες 8 ισοπαλίες 6 ήττες βαθμοί 41 Και ο Ολυμπιακός Άσσου με 12 νίκες  5 ισοπαλίες και 5 ήττες και βαθμούς 41. Δηλαδή με 2 βαθμούς από τον τέταρτο και 4 βαθμούς από τους δυο πέμπτους είναι τεράστια διαφορά 
Σας γνωρίζω ότι δεν  θα ξανά ασχοληθώ μαζί σας.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου