Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Δεν με τρομάζουν τα υβριστικά σας τηλεφωνήματα γιατί με στοιχεία ασκω κριτική στον Δήμαρχο Γκιώνη.

ΑγάθωνΤον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.


Ποτέ δεν πολιτεύομαι γιατί δεν είμαι πλασμένος να ασκώ εξουσία αλλά πάντα με στοιχεία είμαι απέναντι της και της ασκώ κριτική. Ομολογώ ότι πολλές φορές είμαι σκληρός αλλά ποτέ άδικος.
Μέχρι που ήταν πρόεδρος  της ένωσης ο αείμνηστος ο Σπύρος Νίκας του ασκούσα κριτική.
Και μάλιστα στις εκλογές της Ε Π Σ Κορινθίας το 2009 ήμουνα με τον Μιχάλη Τσιχριτζή που μου είχε υποσχεθεί ότι θα καταργήσει τα πληρεξούσια που παραβιάζουν το απόρρητο της ψηφοφορίας. Υπόσχεση που ποτέ δεν τήρησε και γι αυτό το λάθος που έκανα μέχρι σήμερα έχω ζητήσει πολλές φορές συγνώμη. Γιατί ο άνθρωπος Μιχάλης Τσιχριτζής είναι επικίνδυνος γι αυτή την θέση 
Μόλις ο Σπύρος Νίκας έχασε την εξουσία γίναμε φίλοι και εγώ του έβγαλα τον επικήδειο. 
Και επανέρχομαι στο Δήμαρχο Γκιώνη που τον κατηγορώ ότι δεν έχει κάνει τίποτα για τα νιάτα του Δήμου . Το αντίθετο τώρα τελευταία είχε το θράσος όταν τουλάχιστον τετρακόσιοι ( 400 ) ποδοσφαιριστές μοιράζονται ένα γήπεδο  να μας αναγγείλει ότι θα κάνει δυο γήπεδα τένις. 
Αυτό σημαίνει ότι ο πρώτος πολίτης του Δήμου μας δουλεύει και μάλιστα πολύ άγρια. 
Το να με παίρνουν τηλέφωνο και να με κατηγορούν ότι έχω ταυτιστεί με την αντιπολίτευση το θεωρώ γελοίο. Απλά ο Δήμαρχος Γκιώνης κατορθώνει χωρίς να παρουσιάσει το ελάχιστο έργο να ψηφίζετε από τους συμπεθέρους και τους αδιάφορους που πρέπει να μάθουν ότι ο Δήμαρχος είναι ο πρωθυπουργός του τόπου. Και ενώ ο Δήμαρχος Κορινθίων Αλέξανδρος Πνευματικός στα δώδεκα χρόνια που διοίκησε δημιούργησε δέκα τέσσερα γήπεδα με χόρτο Ενώ ο δικός μας Γεώργιος Γκιώνης έκανε μισό γιατί το άλλο μισό το πιστώνεται  ο Κώστας Λογοθέτης. 
Κανενός την πόρτα που ασκεί εξουσία δεν έχω περάσει  Βιομήχανε --Πολιτικέ Γιώργο Μουρούτσο για να εκτελώ συμβόλαια. Γι αυτό πάντα γράφω το όνομα μου σ αυτά που γράφω. Αντίθετα μ όλους εσάς που ασκείτε εξουσία δεν τολμάτε να υπογράψετε τα κείμενα σας επειδή είσαστε δειλοί συκοφάντες.
Ενώ ο Νικηφόρος επειδή πιστεύει στον Χριστό υπηρετεί την Αλήθεια και την Δικαιοσύνη έννοιες που Αυτός με το παράδειγμά του δίδαξε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου