Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

Φάνη Διακουμόπουλε μη αναλαμβάνεις να υποστηρίζεις υποθέσεις που δεν υπηρετούν την αλήθεια.

 Η φράση «Verba volant, scripta manent» , η οποία στην ελληνική γλώσσα αποδίδεται ως "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν"



Διάβασα κάτι που μου έγραψες και σου απάντησα 


Όταν χρησιμοποιείς το ρήμα βλέπω είσαι υποχρεωμένος να μας παρουσιάσεις αυτό που εγώ από κακοήθεια δηλώνω ότι δεν κλήθηκα στην Στρατηγική Διάσκεψη του Doktora  Χρήστου Αναγνωστόπουλο 



Fanis Diakoumopoulos

Καλησπέρα κύριε Γιώργο μα σας κάλεσε και μάλιστα δημόσια από ότι είδα

Αγαπητέ Φάνη 
Στη ζωή μου έμαθα να μετρώ τους ανθρώπους και μέσα σ αυτούς που εκτιμώ για την προσφορά του στο ποδόσφαιρο είναι και η αφεντιά σου.Μέχρι τώρα που γράφω αυτές τις αράδες ( ώρα 23 και και 35 του Σαββάτου 5 του Ιούνιου του 2021 )δεν έχω καμιά πρόσκληση
Αυτό το γνώριζα αφού όπου υπάρχει Γιάννης Λάμπρου η δική μου παρουσία αποτελεί παραφωνία όχι για μένα. 


Αγαπητέ Φάνη 
Μπορείς και εσύ να δημοσιεύσεις όλα αυτά που αποδεικνύουν ότι εγώ σκόπιμα έκρυψα την πρόσκληση για να δημιουργήσω αυτή την κατάσταση Αν δημοσιεύσεις αυτό που είδες (την πρόσκληση )δημόσια δηλώνω ότι αφού πρώτα ζητήσω συγνώμη θα σταματήσω να γράφω.Προσοχή όμως η πρόσκληση να υπάρχει στο δικό μου ταχυδρομείο ( emal )

Αγαπητέ Φάνη 
Την αλήθεια έμαθα να την υπηρετώ από παιδί.


Και έρχεσαι και σ αυτή την απάντηση και μου γράφεις 



Fanis Diakoumopoulos

Καλημερα κύριε Γιώργο οχι για email δεν ξερω αν σας έστειλαν αλλα σε μια προηγούμενη ανάρτηση σας σας απάντησε ο Χρήστος και σας είπε ότι σας καλεί αυτος αυτο ειδα εγω κσι μάλιστα θα την βρω κσι θα σας στο στείλω για email δεν ξερω ευχαριστώ καλη Κυριακή να έχουμε

Τελευταία απάντηση για να κρατήσω και την σοβαρότητα μου 


Φίλε Φάνη 

Ο Doktoras δεν ασχολήθηκε ποτέ μαζί μου και ούτε και είχα καμία απαίτηση Αναγκάστηκα να απαντήσω στο δικό σου πρώτο κατασκεύασμα που σε κανένα σημείο δεν υπηρετούσε την αλήθεια. Και δεν σταματάς αλλά έρχεσαι και μου στέλνεις δεύτερη απάντηση που είναι και η πλήρης δικαίωσης μου. Πρόσεξε γιατί αυτά που γράφεις δεν μπορεί να τα πάρεις πίσω. Δεν θα ασχοληθώ μαζί σου γιατί χάνω νομίζω την σοβαρότητα μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου