Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Βασίλη Νανόπουλε και οι Δήμαρχοι είναι υποχρεωμένοι να ερμηνεύουν τα δυσνόητα που απαγγέλλουν

Δεν έχω κανένα ξεχωριστό ταλέντο, μόνο τεράστια περιέργεια.


Αποτέλεσμα εικόνας για νανόπουλος βασίλης"


                                           
Κύριε   Δήμαρχε Κορινθίων


Μπορεί να με θυμάστε αλλά και μπορεί όχι. Δεν είμαι ψηφοφόρος σας γιατί είμαι δημότης άλλου Δήμου. Αλλά και να ήμουνα δεν θα σας ψήφιζα γιατί ως άνθρωπος του ποδοσφαίρου αυτό που έκανε την κατασκευή δέκα τεσσάρων γηπέδων το θεωρώ τεράστιο επίτευγμα που με υποχρεώνει να τον υποστηρίζω Γιατί θεωρώ όποιος κατασκευάζει ένα γήπεδο είναι σαν να χτίζει μια εκκλησία.
Γι αυτό  είμαι εναντίον του Δημάρχου Λουτρακίου που πέντε ομάδες μοιράζονται 1,5 γήπεδο.
Τώρα που πήρατε έγκριτο Κορινθία Δημοσιογράφο στο γραφείο σας θα έχετε το χρόνο να εξηγήσετε εμένα που είμαι 50% Μυτιληνιός τι σημαίνει αυτό που με καμάρι  είπατε " Εδώ είναι Μοριάς και όχι Μόρια" Ομολογώ δεν μπόρεσα όσο και να προσπάθησα να καταλάβω το μήνυμα που θέλατε να στείλετε
Γι αυτή την φωτογραφία

Αποτέλεσμα εικόνας για Προσφυγες Μυτιληνη Γιαγιάδες"

όλοι οι κάτοικοι του νησιού είναι υπερήφανοι Και ήθελαν να δώσουν Νόμπελ Ειρήνης στις γιαγιάδες που κάποτε ήταν προσφυγοπούλες στη θέση του νηπίου. Και τραβήχτηκε  η φωτογραφία αυτή στην σκάλα Σκαμιάς  λίγα χιλιόμετρα πιο μακρυά από την Μόρια. Αν δεν μάθω τι εννοείτε κ Δήμαρχε με το Εδώ είναι Μοριάς και όχι Μόρια θα επανέλθω.
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου