Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

ΑΝΕΛ: Δεν στηρίζουμε τη συμφωνία - Καταψηφίζουμε την πρόταση δυσπιστίας


Συνεδρίασε η ΚΟ του κόμματος
ΑΝΕΛ: Δεν στηρίζουμε τη συμφωνία - Καταψηφίζουμε την πρόταση δυσπιστίας
Κοινή χρήση
εκτύπωση  


«Η Κοινοβουλευτική Ομάδα μετά την συνεδρίασή της και τώρα που βρίσκεται στην αίθουσα της Ολομέλειας εκπέμπει ένα μήνυμα: Καταρχήν ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον Κυριάκο Μητσοτάκη για την ευκαιρία που μας δίνει επί δύο ημέρες να τον θέσουμε ενώπιος ενωπίω. Επιτέλους να αποφασίσει ποια είναι η θέση της ΝΔ. Επιτέλους να αποφασίσει να διαλέξει μεταξύ ποιών θέσεων και γραμμών θα κινηθεί και ο ίδιος» δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Θεόδωρος Τοσουνίδης.

«Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες παραμένουμε σταθεροί: Δεν στηρίζουμε τη συμφωνία, θα συνεχίσουμε μέχρι τέλους σε αυτή τη γραμμή» πρόσθεσε.

Ερωτηθείς για τον Θανάση Παπαχριστόπουλο τόνισε «είναι ενιαία και ομόφωνη η απόφαση», ενώ στην ερώτηση αν υπάρχει βουλευτής που θα στηρίξει την πρόταση δυσπιστίας που κατέθεσε η ΝΔ, απάντησε «δεν θα επιτρέψουμε στον τυχοδιωκτισμό του Κυριάκου Μητσοτάκη να αποσταθεροποιήσει τη χώρα».

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Το δημοτικό το τελείωσα -- Το γυμνάσιο ( στην εποχή μου δεν υπήρχε λύκειο ) και αυτό το τέλειωσα. Και προχώρησα και στην ανώτατη παιδεία.
 Και μετά τις δηλώσεις του νέου εκπροσώπου των ΑΝΕΛ  έχω προβληματιστεί γιατί δεν μπορώ να καταλάβω ούτε μια λέξη Ζητώ κάποιον αρμόδιο να μου εξηγήσει αυτά που εγώ δεν καταλαβαίνω 

Γεννήθηκα σ ένα μικρό χωριό της Μυτιλήνης Και εκεί ήταν ένας καλός συγχωριανός μου που ήθελε να παρουσιάζεται μάγκας στα καφενεία  αλλά όταν πήγαινε στο σπίτι του έπεφτε η παντόφλα από τη γυναίκα του  που άφηνε όμως και σημάδια και τον βαφτίσαμε μαχαλόμαγκα 
Που έκανε τον μάγκα στο μαχαλά ( γειτονιά ) του που τον ήξεραν 
Υπάρχει και ένα τραγούδι του Βασίλη Τσιτσάνη  ( στίχοι-- μουσικοί )
Τον ξέρετε, μωρέ παιδιά, της γειτονιάς το βλάμη, τον λένε μαχαλόμαγκα, μυαλό δεν έχει δράμι.

Διαβάζοντας τις δηλώσεις των ΑΝΕΛ και μ η μπορώντας να καταλάβω λέξη στην απελπησία μου θυμήθηκα τον μαχαλόμαγκα  του χωριού  μου βλέποντας την φωτογραφία του Αρχηγού των ΑΝΕΛ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου