Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Γιατί Δημιουργήθηκε το μπλοκ αυτό.

Image result for νίκος καζαντζάκης


Εύκολο  είναι να γράφεις τα θεία λόγια του Νίκου Καζατζάκη αλλά βουνό να τα υπηρετήσεις. Από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω αυτά που διαβάζω τα λόγια αυτά μου ήταν οδηγός της ζωής. Ναι με ταλαιπώρησαν το ομολογώ και πέρασα πολύ άσκημα στη ζωή μου. Αφού πάντα ήμουνα απέναντι στην εξουσία που σημαίνει δύναμη και δίπλα στον αδύναμο. Έτσι αισθανόμουν ότι υπηρετώ τα λόγια αυτά τα οποία επιμένω ότι είναι θεία που τα έγραψε ένας άνθρωπος που έχει κατηγορηθεί από την εκκλησία ως άθεος. Αλήθεια τι θα μπορούσε να γράψει ένας σωστός θεολόγος αν καθόταν στη θέση του Καζαντζάκη και έγραφε τον Χριστό Ξανά σταυρώνεται. Γιατί πειράζονται από τον κακό παπά και δεν παραδειγματίζονται από τον καλό. Μήπως ορισμένοι βλέπουν τον εαυτό τους στο έργο αυτό;
Να γιατί δημιούργησα αυτό το μπλοκ για να καταλάβουν ορισμένοι τι θα πει επαγγελματική δημοσιογραφία ως προς το γράψιμο. γιατί ως προς τα άλλα παραμένω πιστός ερασιτέχνης. 
Στο μπλοκ αυτό θα βρουν στέγη όλοι αυτοί που πιστεύουν στα λόγια του μεγάλου κρητικού. Οι ανώνυμοι δεν θα ακολουθούν  τους δυνατούς και οι πλούσιοι θα προηγούνται  των φτωχών. Αφού όλοι θα είναι ίσοι.Αυτοί που σ αυτό το μπλοκ δεν έχουν θέση θα είναι τα λαμόγια τα οποία έχω την δυνατότητα από μακριά να ξεχωρίζω. 
Βέβαια κανένας δεν θα αποβάλλεται χωρίς συγκεκριμένο λόγο.
Θα ασκώ κριτική επάνω σε θέματα που θα διαβάζω που θα έχουν σχέση με την οικονομία τον πολιτισμό και τα τρέχοντα κοινωνικά θέματα. Και θα θεωρώ εαυτόν αν κάποιος μου ασκήσει κριτική έστω και κακόπιστη γιατί θα έχω την δυνατότητα να τον απαντήσω.
Κατά τον Παναγιώτη Κανελλόπουλο ο μέγας τίτλος του Βολταίρου είναι ότι ύψωσε το ανάστημα του κατά της μισαλλοδοξίας κατά του φανατισμού και της βίας υπέρ της ανεκτικότητας και της ελευθερίας των συνειδήσεων.
Να γιατί έβαλα τα λόγια του στο μπλοκ μου. 
Με την τεχνική βοήθεια ενός νέου ανθρώπου του Θεοφάνη Θυμή είμαι βέβαιος ότι θα σας παρουσιάσουμε κάτι διαφορετικό στην ελεύθερη ενημέρωση. 
Δείγματα αντικειμενικής δημοσιογραφίας έχω δώσει στον αθλητικό χώρο. 
Τώρα ήρθε ο χρόνος να αποδείξω στην πράξη ότι υπηρετώ τα λόγια του Καζαντζάκη και του Βολταίρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου