Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Αυτά που πιάνει η κεραία του Νικηφόρου


                                             Αποτέλεσμα εικόνας για Κεραίες



Αυτή είναι μια φωτογραφία που παρουσιάζει μια
ουρά που περιμένει να έρθει η σειρά των για να αγοράσουν από το βιβλιοπωλείο του βιβλίο του Ντάνου κατά κόσμο Γιώργο Αγγελόπουλο.Τον παρακολουθώ στην τηλεόραση και δεν τον κρίνω ως ηθοποιό γιατί δεν έχω τα προσόντα αλλά ούτε και ως συγγραφέα που έχω την δυνατότητα να τον κρίνω γιατί δεν διάβασα το βιβλίο του. Τον κρίνω όμως από την παρουσία του στον Αρναούτογλου που ήταν πολύ σεμνός. Γιατί σε μια εποχή που το βιβλίο παρουσιάζει κρίση να σχηματίζεται ουρά δεν είναι μικρό πράγμα.
Κάποτε βρέθηκα σε μια συγκέντρωση και ήταν νεαρές κοπέλες από αυτές με φανατισμό διαβάζουν Ελληνίδες συγγραφείς Και τις ρώτησα αν διαβάζουν λογοτεχνία και αν τους αρέσει ο Λουντέμης Και πήρα την απάντηση ότι μόνο Έλληνες διαβάζουν. Αν και έχουν περάσει πάνω από 30 χρόνια αυτή η απάντηση ηχεί στ αυτιά μου.
Θα σας διηγηθώ και κάτι άλλο που μου συνέβηκε και από τότε δεν πήγα βιβλίο δώρο.
Γιόρταζε συμμαθητής μου με πολύ μεγάλη θέση και έπρεπε να πάω να τον χαιρετήσω γιατί ήταν απέναντί μου αψεγάδιαστος. Μπήκα σ ένα βιβλιοπωλείο και του πήρα ένα βιβλίο και πήγα στον εορτάζοντα.  Μου άνοιξε την πόρτα ο ίδιος και χάρηκε μια και ήξερα από σοκολατάκια. και το πακέτο που κρατούσα έμοιαζε  Το άνοιξε και όταν διαπίστωσε ήταν βιβλίο το πέταξε επάνω σ ένα τραπέζι. Με τρόπο το μάζεψα και σιωπηρά έφυγα από το σπίτι αυτό που ο οικοδεσπότης στεναχωρήθηκε  που του πήγα βιβλίο ενώ αυτός προτιμούσε κάτι το φαγώσιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου