Προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λουτρακίου- Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων
Προς Διανομή στα μέλη της Γενικής Συνέλευσης της Τουριστικής Λουτρακίου Α.Ε. ΟΤΑ Λουτράκι Α.Ε.
8/2/2019
Αξιότιμοι Κυρίες και Κύριοι
Για ακόμη μια φορά, ενόψει προεκλογικής περιόδου, προκύπτει θέμα ψήφισης της έγκρισης μετατροπής της Κοινοπραξίας του Καζίνο σε Ανώνυμη Εταιρία. Όπως ασφαλώς θυμάστε το θέμα είχε ανακύψει, πάλι προεκλογικά (σύμπτωση;), κατά την θητεία του προηγούμενου Δημάρχου, με τον νυν Δήμαρχο να εμμένει στην θέση που είχε εκφράσει από το 2006 (πάλι προεκλογικά) ότι «δεν υπάρχει λόγος μετατροπής της Κοινοπραξίας σε Ανώνυμη Εταιρία». Αίφνης ο νυν Δήμαρχος γίνεται υπέρμαχος της μετατροπής της κοινοπραξίας σε Ανώνυμη Εταιρία αλλά, παρά τις εξαγγελίες του περί ολοκλήρωσης της διαδικασίας μετατροπής μέχρι τον Αύγουστο 2018, βρισκόμαστε για άλλη μία φορά «στο ίδιο έργο θεατές» δηλαδή να δημιουργείται, τεχνηέντως, πίεση χρόνου στα μέλη της Γενικής Συνέλευσης της Τουριστικής Λουτρακίου Α.Ε., ενόψει της προεκλογικής περιόδου. Σημειωτέον δε, ότι η απόφαση αυτή που δεσμεύει τον Δήμο για ένα τόσο σημαντικό θέμα σ’ αυτή την χρονική συγκυρία, με αυτή τη μεθόδευση από την απερχόμενη διοίκηση της Λουτράκι Α.Ε. είναι τουλάχιστον ηθικά απαράδεκτη. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Καλείστε με την ψήφο σας να εγκρίνετε την μετατροπή της Κοινοπραξίας σε Ανώνυμη Εταιρία και, κατ’ επέκταση, να αποφασίσετε για το μέλλον του Δήμου μας. Το ερώτημα που προκύπτει είναι, πόσο ενήμεροι είστε αναφορικά με τα απορρέοντα, από το ισχύον Ιδιωτικό Συμφωνητικό Κοινοπραξίας, δικαιώματα της Δημοτικής Επιχείρησης εις τρόπον ώστε αυτά να εξασφαλίζονται και στο καταστατικό της υπό ίδρυση Εταιρίας; Θέματα όπως : α) Η αποτίμηση των οικοπέδων και λοιπών περιουσιακών στοιχείων, β) Η αποτίμηση της πρόβλεψης στο Κοινοπρακτικό (παρ. Β΄ άρθρο 2) ότι μετά την πάροδο 38ετίας (διανύουμε ήδη το 24ο έτος) το ποσοστό επί των εσόδων θα είναι 50%, γ) Η άδεια του Καζίνο, μετά το πέρας της 50ετίας περιέρχεται κατά 100% στη Δημοτική Επιχείρηση (παρ. Β΄ άρθρο 2), και δ) Η αποτίμηση των προβλεπόμενων στο Κοινοπρακτικό επενδύσεων, πρέπει οπωσδήποτε να γίνει από κάποιον Διεθνή Οίκο Εκτιμητών. Ο πρώην Δήμαρχός είχε προσφύγει σε αντίστοιχο Οίκο του εξωτερικού και προφορικές «διαρροές» της έκθεσης της εκτίμησης έλεγαν, ότι το ποσοστό της Δημοτικής Επιχείρησης στην υπό ίδρυση Εταιρία «θα πρέπει να είναι σημαντικά πλειοψηφικό βάσει των περιουσιακών στοιχείων της». Να σας θυμίσω ότι η έκθεση ουδέποτε κατατέθηκε στον Δήμο, επίσημα, διότι δεν καταβλήθηκε η πλήρης αποζημίωση στην εταιρία. Να θεωρήσω ότι ο νυν Δήμαρχος διαθέτει αντίστοιχη έκθεση, η οποία και θα σας κοινοποιηθεί, διαφορετικά το μείζον ερώτημα είναι ποιος θα αποφασίσει και θα ευθύνεται για: α) Την ακριβή αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων της Λουτράκι Α.Ε. και την αποτύπωση τους στο καταστατικό, της υπό ίδρυσης Εταιρίας, υπό μορφή ποσοστού συμμετοχής. Τον αριθμού και το είδος των μετοχών, β) Την εξασφάλιση των μετοχών της Δημοτικής Επιχείρησης από μελλοντικές αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, γ) Την εξασφάλιση των υφιστάμενων θέσεων εργασίας, δ) Την διευθέτηση των συσσωρευμένων χρεών από την κακοδιαχείριση των συνεταίρων μας και των εκπροσώπων τους, για την οποία βρίσκονται κατηγορούμενοι σε βαθμό κακουργήματος 8 υψηλόβαθμα από στελέχη τους, καθώς και δύο πρώην μαζί με τον εν ενεργεία Δήμαρχο. ε) Τις συνεχιζόμενες αυθαιρεσίες όπως η μεθόδευση της έγκρισης της υπαγωγής στο 106/Β. Το Πολυμελούς πρωτοδικείου Κορίνθου, δέχτηκε την υπαγωγή, το 2017, με τον όρο να μετατραπεί η Κ/ξία σε Α.Ε., με ποινή ακυρώσεως της υπαγωγής, (διαλυτικός όρος), με την με αριθμό 20/2017 απόφαση του. Η αίτηση αυτή όμως έγινε δεκτή με τον αναληθή ισχυρισμό ότι δήθεν η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ οφείλει στην ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. ποσό 84.761.804,42 ευρώ ήτοι ποσοστό 57,11% των πιστωτικών αξιώσεων και έτσι οι δήθεν απαιτήσεις των τρίτων που είχαν συμβιβαστεί υπερέβαιναν το 60% του συνόλου των πιστωτικών απαιτήσεων, που ορίζει ο Νόμος και πέτυχαν το κούρεμα. Γνώριζαν όμως ότι τουλάχιστον το κονδύλι των 24.414.163,63 ευρώ επιβάρυνε την ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε., γιατί ήταν μέρος της επένδυσης και δεν το όφειλε η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ. Τούτο προκύπτει από το 30-9-2005 πρακτικό της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΖΙΝΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. όπου παρίσταντο ο τότε Δήμαρχος Π. Παύλου και ο Γ. Γκιώνης, καθώς και από το από 6-5-2004 πιστοποιητικό ελέγχου του ορκωτού ελεγκτή Μιχάλη Χατζηπαύλου για την ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε., τα οποία επισυνάπτω. Κανείς δεν τα θυμάται αυτά. Τώρα όμως έχουμε τη ¨Δαμόκλειο Σπάθη¨ πάνω από τα κεφάλια μας. Κινδυνεύουμε να χάσουμε την υπαγωγή στο 106/Β. Η μεθόδευση «Μνημονίων», που ακούστηκε ότι θα προσπαθήσουν να ακολουθήσουν (περιορισμένος χρόνος υποβολής του καταστατικού της νέας εταιρίας πριν την υπογραφή) δεν εκπλήσσει (αν ευσταθεί) δεδομένης της προγενέστερης συμπεριφοράς των συνεταίρων μας και του εκπροσώπου τους. Αυτό που θα εκπλήξει θα είναι να την επικαλεστούμε εκ των υστέρων, ακολουθώντας το παράδειγμα του γνωστού Υπουργού που, αφελώς μεν ειλικρινώς δε, δήλωσε «ότι δεν πρόλαβα να το διαβάσω». Να θυμίσω ότι το σύνταγμα προβλέπει ασυλία για τους εν ενεργεία υπουργούς και βουλευτές όχι όμως για τους αιρετούς Δημοτικούς άρχοντες. Προς αποφυγή παρερμηνειών και εμπλουτισμό του αρχείου σας, σας στέλνω συνημμένο το αντίγραφο του ισχύοντος Ιδιωτικού Συμφωνητικού Κοινοπραξίας.
Δημήτριος Βασιλείου
Νευροχειρουργός MD
Υποψήφιος Δήμαρχος με τον συνδυασμό “ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ”
Στο Δήμο Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου