Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Αλέξη Τσίπρα ένας ιδεολόγος με δίδαξε ότι για να προσφέρεις χρειάζεται ψυχική δύναμη.

                                               Αποτέλεσμα εικόνας για Τσίπρας
Δεν υπήρξα ποτέ φίλος σας αν και σας συμπαθώ επειδή είσαστε νέος άνθρωπος Μια και εγώ είμαι περασμένης ηλικίας είμαι από τους ανθρώπους που θαυμάζω
τα νέα παιδιά που πιστεύω ότι είσαστε πολύ καλύτεροι από την δική μας την γενιά. Για μας που κουβαλάμε πολλά χρόνια στην πλάτη μας το κινητό μας είναι αναγκαίο για πολλούς και διαφόρους λόγους.Πήγα να αγοράσω μια κάρτα των 10 ευρώ Και η υπάλληλος μου είπε ότι κοστίζει 12 ευρώ Που σημαίνει ότι έχουμε μια αύξηση 20% Την σύνταξη μου την κούρσεψαν οι προκάτοχοί σου. και περίμενα φεύγοντας οι Γερμανοτσολιάδες εσύ που μ έναν νόμο θα έσκιζες το μνημόνιο ότι θα σεβόσουν αυτό που μου άφησαν αυτοί που ακόμα κρεμάλες σε πλατείες τους είχαν στήσει οι συνεργάτες σου. Διαβάζω ότι δίνεις βοηθήματα και αυξήσεις. Αλήθεια φτάνει κανένα από αυτά το 20%;Γεννήθηκα και έζησα μέχρι τα 16 μου στο πανέμορφο νησί την Λέσβο. Εκεί είχα έναν φίλο πολύ μεγαλύτερο από εμένα  και από "κακουχίες" επειδή "παραθέριζε" με έξοδα του δημοσίου σε ξερονήσια δεν μπορούσε να περπατήσει. Αυτός λοιπόν ο άνθρωπος μου έμαθε κάτι πολύ σπουδαίο Να μη πιστεύω αυτούς που παρουσιάζουν το ιδεολογικό τους πιστεύω ως προίκα Και μου έλεγε Αλήθεια θα με εκτιμούσες όταν θα σου έλεγα κάθε μέρα για να βοηθήσω τους συντρόφους μου έχασα τα πόδια μου Πως θα μ εκτιμούσες εμένα τον λαβωμένο αγωνιστή που θα εμπορευόμουνα την θυσία μου . Μάθε λοιπόν η προσφορά θέλει πλούτο ψυχής." Αυτός ο άνθρωπος που  με σημάδεψε και δεν κάθισε ποτέ σε θρανίο και  που με δίδαξε πιστεύεις θα είναι ευχαριστημένος με την αφεντιά σου  έτσι που κυβερνάς την Ελλάδα μας    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου