Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Δήμαρχε Γιώργο Γκιώνη η Ελεύθερη Ενημέρωση ρωτά

  Δεν κάνουν έξωση κάποιον που δεν είχε να πληρώσει το ενοίκιο του όπως στα παλιά ωραία κινηματογραφικά έργα  Απλά κάνουν κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων του Δήμου Λουτρακίου --Πέραχώρας --Αγίων Θεοδώρων γιατί χρωστούσε Αίσχος 




           


Επειδή ασχολούμαι περισσότερο με το ποδόσφαιρο ορισμένοι νομίζουν ότι δεν
καταλαβαίνω από τα πολιτικά γενικά και ιδίως  αυτά που έχουν σχέση με την τοπική αυτοδιοίκηση  Σας γνωρίζω ότι το Μπλοκ μου ΕΛΕΎΘΕΡΗ  ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΘΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΕΙ  στις όχι μόνο δημοτικές εκλογές αλλά και γενικά στα πολιτικά πράγματα του νομού μας μια και έχω σπουδάσει πολιτικές επιστήμες. 
Σήμερα κάνω την αρχή με ερωτήματα που περιμένουν απαντήσεις.

Προς τον Δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη 

1-- Το εργολάβο ποιος τον έφερε εδώ στο Λουτράκι και πως προήλθε το χρέος;.Γιατί σε μια συνέντευξη του ο Κώστας Λογοθέτης επάνω στον οποίον στα 3,5 χρόνια που διοίκησε πάτε να του φορτώσετε τα πάντα είπε " Ο κ. εργολάβος έπαιρνε για συντήρηση του SPA 28.000 ευρώ το μήνα  ( δραχμές 9.520.000) ή 336.000 ευρώ το χρόνο ( δραχμές 114.240.000 ) Του έκανα ερώτηση να επιβεβαιώσει το ποσόν Και το επανέλαβε.Και το έγραψα Και δεν είπατε λέξη. 

2-- Πόσο είχατε υπολογίσει το έργο του SPA και που το φτάσατε. Μπορείτε να δώσετε μια απάντηση ;

3--Σας ζήτησα να δημοσιεύσετε τα συμβόλαια αγοράς του οικοπέδου που στήσατε το Neo  Νεκροταφείο που αποτελεί στίγμα για τον πολιτισμό μας.

Θα το πάρω και θα το δημοσιεύσω και αυτό θα είναι ένα  από τα συνθήματα του Μπλοκ μου που θα επιβραβεύει το σωστό και στηλιτεύει περιπτώσεις που προσβάλουν εμάς τους δημότες. Να τοποθετούμε ότι το ιερό υπάρχει για μας σ΄ένα χωράφι που ήταν ποταμός και ακατάλληλο να βόσκουν ακόμα και πρόβατα. 
Έχω στα χέρια moy  στοιχεία κ. Δήμαρχε που σκορπούσατε τα ευρώπουλα  και τα οποία θα τα δείτε δημοσιευμένα. Γιατί εγώ μπορώ αφού δεν είμαι με κανέναν παρά μόνο με την αλήθεια      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου