Σάββατο 17 Απριλίου 2021

Κύριε Δήμαρχε Κοριθίων Κύριε Πρόεδρε της Ε Π Σ Κορίνθου Κύριε Πρόεδρε του Επιμελητηρίου έχετε τον λόγο.

 Η αξία κάθε ανθρώπου μετριέται από την ποσότητα αλήθειας που μπορεί να σηκώσει. 



 Νομίζω ότι η περίπτωση του  Δημήτρη  Μπίτσιου και πάλι με δικαιώνει πλήρως για όλα αυτά κατά καιρούς έχω γράψει. Βάζοντας ακόμα σε κίνδυνο  και την ζωή μου.Γιατί όταν έχεις υπεύθυνη θέση ( είσαι γραμματέας στην ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος ) και κάνεις 



πρόταση να μετατραπούν οι φίλαθλοι του Π Α Σ σε όχλο που θα τον διοικεί το σωματείο που θα ονομαστεί οχλοκράτης . Και σ αυτές τις επικίνδυνες θεωρίες δεν έχουμε την επέμβαση κανενός αρμοδίου. Και αναφέρομαι πόσο επικίνδυνο είναι ένα μέλος του όχλου όταν βρίζει την πεθαμένη μάνα μου να πάρει μια πέτρα και να μου την πετάξει.

Όταν έχω προϊστορία με δυο φορές να μου έχουν σπάσει το αυτοκίνητό μου και μια φορά να μου το έχουν βάψει. Να έχουν στο τοίχο του σπιτιού μου γράψει ότι είμαι ρουφιάνος και πούστης Και να έχουν λούσει το σπίτι μου με αυγά που αναγκάστηκα να το  βάψω.  Όλα μαζί   μια μεγάλη δαπάνη. Και ενώ δεν έχω καμία προστασία η Δικαιοσύνη με μια σκηνοθετημένη από το κατεστημένο δίκη αφού μάρτυρας υπεράσπισης μου έγινε έναντι ανταλλαγμάτων  κατηγορίας. Και επειδή έμαθα να γράφω ονόματα ο Παναγιώτης Λαμπρινός ήταν αυτός που ηρωποίησε τον παράνομο ευρισκόμενο στην αίθουσα γινόντουσαν οι εκλογές. που ήταν και ο μηνυτής μου.

Παρουσίασα δυο άρθρα μου που είχα γράψει το καλοκαίρι του 2020 την εποχή που ο Δημήτρης Μπίτσιος είχε πάθει ίλιγγο εξουσίας Και θέλησε έχοντας δίπλα του μια μεγάλη μερίδα του κόσμου και άρχισε χωρίς ποτέ να δικαιολογηθεί να κάνει πράξεις και παραλείψεις που μέχρι σήμερα δεν έχω δει στο χώρο του ποδοσφαίρου που τον υπηρετώ χρόνια αμέτρητα και από διάφορα πόστα. Ο υβριστής  Μπίτσιος νόμισε ότι θα μπορεί σε μια εποχή δημοκρατίας να κάνει ότι θέλει χωρίς να λογοδοτεί Και θα το είχε πετύχει αν δεν ήμουνα που τόλμησα να τα βάλω με τον φορτωμένο με τόσα αξιώματα και έπαιξε ακόμα και ξύλο με τον Αλέκο Πνευματικό τον τότε Δήμαρχο Κορινθίων 

Τώρα και εγώ απαιτώ την την δημοκρατία να με προστατέψει με τα όργανα της 
Και ερχόμαστε στο Δήμαρχο Κορινθίων κ. Βασίλη Νανόπουλο να μας πει αν ένας σύμβουλος που φέρει και τον τίτλο του αντιδημάρχου κάνει ότι θέλει στην ομάδα του Ατρόμητου Χιλιομοδίου και όταν τον έφερε στο χείλος του γκρεμού να φεύγει χωρίς να λογοδοτεί. Γιατί εδώ υπάρχει και μια επιχορήγηση της τάξεως των 15.000 ευρώ ή σε δραχμές 5.100.000.που ανήκουν στους δημότες 
Πρέπει ο πρόεδρος της ένωσης να μας γνωρίσει αν αυτά που έχει κάνει στον Ατρόμητο  Χιλιομοδίου ο Δημήτρης Μπίτσιος συμβαδίζουν με το αξίωμα που φέρει στην ένωση Και αν βάσει του καταστατικού της ένωσης μπορεί να κατέχει το αξίωμα του συμβούλου;
Επίσης αν ο επιτελάρχης του επιμελητηρίου με τις πράξεις και παραλείψεις δυσφήμησε
 το επιμελητήριο. Ερωτήματα θέτουμε και έχουμε συνηθίσει να μη παίρνουμε απαντήσεις.Αλλά θα επανέλθουμε αν δεν μας λάβετε υπόψη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου