Με την ιδιότητα του υπόπτου για βιασμό κλήθηκε από τον Εισαγγελέα ο γνωστός ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης.
Με την ιδιότητα του υπόπτου οδηγείται στο γραφείο του εισαγγελέα και καλείται να δώσει εξηγήσεις ο Πέτρος Φιλιππίδης, δεύτερος γνωστός ηθοποιός, η αξιόποινη δράση του οποίου βρίσκεται στο μικροσκόπιο της δικαιοσύνης.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης που διενήργησε ο εισαγγελέας πρωτοδικών Κώστας Σπυρόπουλος αφορά δυο απόπειρες βιασμού και έναν βιασμό που φέρονται να έχουν τελεστεί από το 2008 έως το 2014. Η κλήτευσή του ηθοποιού είναι για τα τέλη της ερχόμενης εβδομάδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο καταγγελλόμενος βιασμός τελέστηκε μέσα σε θεατρικό χώρο με τον ηθοποιό να προβαίνει σε σεξουαλικές πράξεις σε βάρος της καταγγέλλουσας παρά τη θέλησή της.
Ο ηθοποιός έχει δικαίωμα να μην εμφανιστεί αυτοπροσώπως, αλλά να εκπροσωπηθεί στην προκαταρκτική από τον πληρεξούσιο δικηγόρο του. Κατά την ημέρα της κλήτευσης του έχει δικαίωμα να λάβει γνώση των στοιχείων της δικογραφίας και να προετοιμάσει τις εξηγήσεις του. Αμέσως μετά ο εισαγγελέας θα αξιολογήσει το σύνολο του υλικού πριν αποφασίσει για την άσκηση ή μη ποινικής δίωξης εναντίον του ηθοποιού, ο οποίος ελέγχεται για αδικήματα κακουργηματικού χαρακτήρα.
Η υπόθεση βιασμού
Θα πρέπει να σημειωθεί πως και οι οι τρεις καταγγελίες ήλθαν μέσω του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών και μπόρεσαν να ελεγχθούν από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθήνας, γιατί οι υπό διερεύνηση πράξεις δεν έχουν παραγραφεί.
Το κακούργημα του βιασμού που φέρεται να τελέστηκε το 2008 και δύο απόπειρες βιασμού (επίσης κακουργηματικής φύσεως) που εμφανίζονται να έλαβαν χώρα το 2010 και το 2014. Μάλιστα, αναφορικά με το πρώτο περιστατικό, ήταν ο εισαγγελικός λειτουργός εκείνος που αναβάθμισε το αδίκημα από απόπειρα βιασμού σε τετελεσμένη πράξη.
Η γυναίκα φέρεται να πήγε να συναντήσει τον ηθοποιό και σκηνοθέτη στο θέατρο προκειμένου να την δει για ένα ρόλο. Όμως, σύμφωνα με όσα φέρεται να κατέθεσε το θύμα, εκείνος την κάλεσε στο καμαρίνι του και μετά από την συζήτηση που είχαν φέρεται να την υποχρέωσε στη διενέργεια σεξουαλικών πράξεων.
Αντίθετα, οι υπόλοιπες καταγγελίες εις βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη – οι οποίες αφορούν από υβριστικές επιθέσεις και ξυλοδαρμούς συναδέλφων έως προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και σεξουαλικές παρενοχλήσεις – φαίνεται είτε να κρίθηκαν μη αξιόποινες, είτε να είχαν παραγραφεί.
Οι δύο απόπειρες βιασμού
Aπό τις δύο καταγγελίες για απόπειρα βιασμού, φαίνονται κάποια κοινά στοιχεία στον τρόπο δράσης του ηθοποιού: η απομόνωση του θύματος, οι ψεύτικες υποσχέσεις για επαγγελματική βοήθεια, το γδύσιμο, η απαίτηση να ικανοποιηθεί εδώ και τώρα, η χυδαιότητα και φυσικά οι απειλές όταν αυτές δεν συναινούσαν.
Την πρώτη χρονικά καταγγέλλουσα, για το περιστατικό που έγινε το 2010, ο Φιλιππίδης την είχε κλειδώσει στο καμαρίνι του και της όρμησε φιλώντας και χαϊδεύοντάς την. Είχε κατεβάσει το παντελόνι του και είχε βγάλει έξω τα γεννητικά του όργανα. Όταν όμως εκείνη δεν ενέδωσε, εκείνος την απείλησε ότι θα της καταστρέψει την καριέρα.
«Άπλωσε πάνω μου τα χέρια του και με στρίμωξε στη γωνία. Μου όρμησε, με φιλούσε στον λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου. Προσπαθώντας να ξεφύγω του έλεγα «σας παρακαλώ σταματήστε, δεν θέλω να το κάνουμε αυτό, δεν αισθάνομαι καλά, αφήστε με, με πονάτε» και μου έλεγε «είσαι πολύ όμορφη, τι μ… είσαι εσύ, σε θέλω, θα σε γ…, δεν θα μου ξεφύγεις, θα δεις, θα περάσουμε ωραία…», είχε περιγράψει η γυναίκα.
Η άλλη καταγγέλλουσα είναι αυτή στην οποία είπε «Άντε γ@μήσου που θες και ρόλο… Πάρ’ τον στο στόμα», όταν την παρέσυρε με το αυτοκίνητό του σε αδιέξοδο στο Παλαιό Ψυχικό… Εκεί, ο ηθοποιός είχε κλειδώσει τις πόρτες του αμαξιού, είχε κατεβάσει το παντελόνι του και ζητούσε σχεδόν αυτιστικά από τη γυναίκα να τον ικανοποιήσει.
«Είχε ιδρώσει και ήταν απαίσιος. Του φώναζα να ανοίξει τις πόρτες. Με έπιασε από τον σβέρκο και με τράβηξε πάνω του. Ο σιχαμένος! […] “Πάρ’ τον! Πάρ’ τον στο στόμα” μου έλεγε σχεδόν αυτιστικά. Μετά από λίγα λεπτά, και αφού είχε δίπλα του ένα αγρίμι, άνοιξε την πόρτα και με πέταξε έξω απ’ το αυτοκίνητο. Έπεσα με τα γόνατα. “Αντε γαμ… που θες και ρόλο!”» αναφέρει στην περιγραφή της η καταγγέλλουσα.
Όταν εκείνη είπε ότι θα βγάλει τα αποκαλύψει τη δράση τους στα κανάλια, εκείνος απάντησε γελώντας: «Τα @@ θα μου κλάσουν». Μετά την πέταξε έξω από το αυτοκίνητο, βρίζοντας τη χυδαία και παρατώντας τη ολομόναχη.
Δυο λόγια του Νικηφόρου προς τον πνευματικό μου δάσκαλο
Πάντα πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο ηθοποιός είναι δυο σκαλιά πάνω απ'όλους τους ανθρώπους Γιατί μόνο ο ηθοποιός μπορεί να σου αλλάξει τον εσωτερικό κόσμο. Μπαίνει σε μια αίθουσα κεφάτος και βγαίνεις με τα μάτια πρησμένα από το κλάμα. Ή και το αντίθετο μπαίνεις θλιμμένος στην Αίθουσα και βγαίνεις άλλος άνθρωπος. Μόνο ο ηθοποιός έχει αυτό το θεϊκό προνόμιο Το θέατρο το αγάπησα παρακολουθώντας θεατρικές παραστάσεις από ένα μπουλούκι που είχε πρώτα ονόματα τον Τίτο Βανδή και την Αλέκα Παϊζη Και όλα αυτά γινόντουσαν στη Μυτιλήνη που η μεγάλη Κατερίνα έδινε τις AVAN πρεμιέρες στην πρωτεύουσα του νησιού μας, Και αυτό το κατόρθωσα γιατί ο φίλος μου είχε έναν αδελφό που ήταν πορτιέρης του Κινηματογράφου που είχε γίνει θέατρο. Και κάθε βράδυ είμαστε μαζί. με το φίλο μου να παρακολουθούμε από ένα σκοτεινό πατάρι γιατί ως μαθητές δεν είχαμε το δικαίωμα να πηγαίνουμε σε δημόσια θεάματα. Από τότε το θέατρο φώλιασε μέσα μου και όταν πήγα στην Αθήνα όλα τα χαρτζιλίκια τα έδινα να παρακολουθώ θεατρικές παραστάσεις Και γνώρισα έτσι όλους τους μεγάλους που είχαν και αυτοί ελαττώματα αλλά προσπαθούσαν να μη γίνουν ξεφτίλα Και εσείς κ. Φιλιππίδη δεν είχατε το δικαίωμα να τα βάλετε με συναδέλφους σας που ζήταγαν μια θέση στο θεατρικό στερέωμα Και εσείς ζητήσατε τα πιο άθλημα διόδια για να περάσουν. Με προδώσατε κ. Φιλιππίδη και δυστυχώς αισθάνομαι προδομένος Και οι προδομένοι θλίβονται για την κατάντια του προδότη του. Και εσύ 'ήσουνα για μένα πνευματικός δάσκαλος γιατί έτσι θεωρώ όλους τους ηθοποιούς που μου δίνουν πνευματική τροφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου