Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

Οταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια ο Θεός γελά.

 Ποτέ μη βάζει στοίχημα με τις συνθήκες της ζωής  γιατί τότε είσαι καταδικασμένος να χάσεις 

 

Η Πασχαλιά που κάνω χωρίς την γυναίκα μου την Ελευθερία είναι η έκτη που βγαίναμε 


μετά τον επιτάφιο και πηγαίναμε στην γνωστή Λουτρακίωτικη Ταβέρνα Φραγκιά που η κόρη του Γιάννη και της Πηγής που την έπαιζα στις σκάλες και σήμερα έγινε γιαγιά η Πηγής και παππούς ο Γιάννης. Και φέτος μια και το σπίτι πήρε κάποια ζωή με την Μαριάννα να παίζει πρωταγωνιστικό   και οι υπόλοιποι ρόλάκια. όπως η Πόπη  ο Παναγιώτης και η αφεντιά μου  αποφασίσαμε να κάνουμε μετά από έξι χρόνια την γιορτή. στο σπίτι. Και ενώ όλα προχωρούσαν σωστά κάπου η κοιλιά μου τα χάλασε και ο Γιατρός μου ο Ηλίας Κοφινάς μου είπε ότι θα την βγάλω με λαπά και να βλέπεις λιχουδιές και να νηστεύεις  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου