Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Ο δήμαρχος Κορινθίων υποδεικνύει τον τηλεοπτικό διασυρμό του του Δημοτικού Συμβούλου Γιώργου Πιέτρη

 Χρη σιγάν  ή κρείσσονα σιγής λέγειν

( Να μη μιλάς εκτός να πεις κάτι καλύτερο από την σιωπή αν έχεις )
                                                                   Πυθαγόρας (6ος  αιώνας π.Χ )


Ένα αφεντικό προκαλεί φόβο, ένας ηγέτης εμπιστοσύνη. Ένα αφεντικό κατηγορεί, ένας ηγέτης καλύπτει τα λάθη. Ένα αφεντικό 


τα ξέρει όλα, ένας ηγέτης κάνει ερωτήσεις. Ένα αφεντικό κάνει τη δουλειά αγγαρεία, ένας ηγέτης διασκέδαση. Ένα αφεντικό νοιάζεται για τον εαυτό του, ο ηγέτης για την ομάδα.


Δήμαρχε Κορινθίων 

Δεν έχω καμία απαίτηση από εσάς ούτε και από τον Μιχάλη Τσιχριτζή να κάνετε  σωστές κινήσεις γιατί είσαστε και οι δυο αφεντικά και όχι ηγέτες Από παιδικής ηλικίας που σημαίνει χρόνια αμέτρητα γράφω στις εφημερίδες που θεωρώ τις μεγάλες μου αγάπες. Και μετά ήρθαν τα ραδιόφωνα  και οι τηλεοράσεις Έχω πάρει πολλές τηλεοπτικές συνεντεύξεις  και έχω δώσει άλλες τόσες. και σπανίως αυτός που μιλάει με  τον δημοσιογράφος όταν βρίσκεται μακριά.  το επάνω μέρος του είναι  επίσημο  και το κάτω άστα να πάνε Βέβαια κανένας μέχρι σήμερα δεν παρουσιάστηκε στο τηλεοπτικό φακό με τα εσώρουχα του. Μόλις κατάλαβε το τραγικό λάθος της κάμερας  βγήκε και έγραψε την παρακάτω ανακοίνωση ο Γιώργος Πιέτρης  ο άνθρωπος που χώρισε τα πιατικά του αμέσως από τον πρώτο πολίτη της Κορινίθου 

Ένα αφεντικό νοιάζεται για τον εαυτό του, ο ηγέτης για την ομάδα.

Δήλωση Γ. Πιέτρη προς τα ΜΜΕ


Ο σεβασμός  και η εκτίμηση μου, στους συμπολίτες μου και την πόλη της Κορίνθου, είναι πολλά χρόνια γνωστός σε όλους και αδιαμφισβήτητος. 

Λυπάμαι που ένα ατυχές περιστατικό, έδωσε την δυνατότητα και το δικαίωμα σε κάποιους  να εργαλειοποιήσουν εναντίον μου, μία άτυχη στιγμή. 

Οι Κορίνθιοι γνωρίζουν καλύτερα από όλους, την προσπάθεια που κάνω για την πόλη μου και ελπίζω να κατανοήσουν , ότι ο δαίμονας των τηλεδιασκέψεων, έκανε το θαύμα του. 

Προσπαθώ με κάθε τρόπο να τιμήσω τους συμπατριώτες μου, οι οποίοι με έστειλαν στο δημοτικό συμβούλιο και τον ίδιο τον θεσμό. 

Λυπάμαι ειλικρινά για το άτυχο αυτό περιστατικό, που δημιούργησε κακή εικόνα για την Κόρινθο. 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΕΤΡΗΣ 

Δημοτικός σύμβουλος Κορίνθου

Σχολιάζει ο Νικηφόρος. 

Τον Γιώργο Πιέτρη ποτέ δεν τον επισκέφτηκα στο γραφείο του. Κυκλοφόρησα στο νομό Κορινθίας δυο εφημερίδες και δεν δημοσίευσα ούτε μισό πόντο διαφήμιση. 

Κάθισα και μέτρησα  τις λέξεις της ανακοίνωσης και τις βρήκα 116 και δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω μια να μη παρουσιάζει την ψυχική λεβεντιά του ανθρώπου.πρώτα προσέχει την πόλη του και μετά την δική του εικόνα. Γι αυτό και ζήτησε συγνώμη για το ατυχές συμβάν. Ενώ ο Δήμαρχος από τον θώκο του ζήτησε από κάποιον ( μάλλον τον πρόεδρο του Δημοτικού συμβουλίου ) να ειδοποιήσει τον Γιώργο Πιέτρη να σκεπαστεί γιατί θα μας πιάσει   η αρβύλα ( γνωστή τηλεοπτική εκπομπή )  Εδώ μίλησε ως αφεντικό και όχι ως ηγέτης Και εδώ είναι το τραγικό να δείχνει και πως μπορεί να γίνει η τηλεοπτική διαπόμπευσης του Δημοτικού Συμβούλου και δεν έχει σημασία σε ποια παράταξη ανήκει Δεν έχω απαιτήσεις από έναν δήμαρχο   που έχει ορίσει αντιδήμαρχο  τον Ο δήμαρχος Κορινθίων υποδεικνύει τον τηλεοπτικό διασυρμό του του Δημοτικού Συμβούλου Γιώργου Πιέτρη Δημήτρη Μπίτσιο τον Πανκορινθιακό υβριστή 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου