Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Πιστεύω Άκη Μπούλη ότι με πολεμάς με πολιτισμένο αλλά όχι αντικειμενικά τρόπο. Αυτός είναι ο λόγος που και απαντώ

  Άκη Μπούλη : Ενώ είμαι σαφέστατος εσείς συνεχώς με αδικείται αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω



Γράφει:

Ακης Μπουλης


Κύριε Σκούρτη ενώ σε τακτά χρονικά διαστήματα αναφέρεται στα γραπτά σας την απαράδεκτη συμπεριφορά του προέδρου-προπονητη της Κορίνθου όπου χαρακτήρισε αδερφή κάποιον διαιτητή (δεν θυμάμαι το όνομα του) κατά τον ίδιο τρόπο πλέκεται το 


εγκώμιο του προέδρου της ΑΕΚ που τον περασμένο Μάρτιο στον αγώνα κυπέλλου με τον ΆΡΗ έπιασε από τα γεννητικά όργανα τον βοηθό διαιτητή του συγκεκριμένου αγώνα πράξη και για την οποία τιμωρήθηκε. Δύο μέτρα και δύο σταθμά προς όλους. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Απαντάει ο Νικηφόρος 

Το άρθρο μου δεν είχε στόχο να παρουσιάσω τον Δημήτρη Μελισσανίδη ως τον επίσκοπο Μυριήλ αλλά τον διοικητικό ρόλο μέσα στην πριν πάρει την Α Ε Κ και το ρόλο μέσα σ αυτή Και ποιος είναι ο ρόλο της ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ μέσα στην Α Ε Κ Αυτά τα έχω γράψει και στο βιβλίο μου ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ  που οι περισσότερες σελίδες είναι μηνύσιμες     και κανένας δεν τόλμησε να με οδηγήσει στα δικαστήρια.   Εγώ που είμαι από την μια φίλος της Α Ε Κ και γνωρίζω  αυτά που γράφω από πρώτο χέρι.  Την ποδοσφαιρική περίοδο 1991-- 1992 την Α Ε Κ την διοίκησε .ένα ανδρείκελο του Νίκου Στράτο ο Γενεράκης που άφησε καμένη σκόπιμα για να μπορέσει η ΦΑΓΕ να πάρει τζάμπα τις μετοχές της Α Ε Κ 
Η ομάδα είναι τελείως  διαλυμένη και βρέθηκε ένας τρελός και την ανάστησε  Με μια μικρή διαφορά τα τζάκια τα άκαπνα της ομάδας μας που τίποτα δεν έχουν προσφέρει και δεν μπορεί ο καθηγητής οδήγησης να διοικεί την ομάδα που έχει ρίζες από τις χαμένες πατρίδες Αυτό το κλίμα το έζησα και το έχω μεταφέρει με τα γραπτά. Την ηρωική φυσιογνωμία ως προς την σωτηρία  της ομάδας μου παρουσίασα του Δημήτρη Μελισσανίδη και όχι ενός καθηγητή καλών τρόπων  Αλλά θέλω να με ονομάσετε έναν ηγέτη μεγάλων ομάδων που να ήταν του παρθεναγωγείου Αν και δεν ασχολήθηκα με τον Μελισσανιδη ως προσωπικότητα αλλά την προσφορά στην ομάδα μου. Κάτι που δεν κατάλαβες η δεν ήθελες να καταλάβεις 
Αλλά αυτό που έγραψα για την ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ δεν  είδα κανένα σχολιασμό Αυτά νομίζω ότι δεν φανερώνουν αντικειμενικότητα.                                                                                                                                                                                                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου