Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

Οι άνθρωποι του Μαψού έκαναν την αρχή Είμαι βέβαιος ότι θα υπάρξουν μιμητές των

Μόνο έτσι θα μπορέσει  να δει άσπρη μέρα το Κορινθιακό ποδόσφαιρο χωρίς να χρειαστεί να χιονίσει. 



Διαβάζω 




Η ανακοίνωση του ΑΟ Μαψού:
«Ευχαριστούμε όλους τους φίλους μας που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία για το Δ.Σ. Η συμμετοχή ήταν πραγματικά εντυπωσιακή και δείξατε ότι αγαπάτε το χωριό και την ομάδα.
Καλούμε όσους δε μπόρεσαν να έρθουν, να επικοινωνήσουν για να γραφτούν μέλη στην ομάδα. Σύντομα θα ανακοινωθούν και το Δ.Σ. και οι νέοι παίκτες που θα βρεθούν κοντά στους παλιούς».

Σχολιασμός Νικηφόρου 

Θυμάμαι όταν ήρθα στο Λουτράκι από τα πρώτα γήπεδα που επισκέφτηκα ήταν του Μαψού γιατί έτσι που ήταν φτιαγμένο θύμιζε και χώρο αθλητικό  και ένα όμορφο βοσκοτόπι. 
Και εκεί είδα τον Κώστα τον Οικονόμου που τον χαρακτήρισα  τσοπάνη επειδή είμαι βέβαιος ότι αν αγαπούσε το ποδόσφαιρο όπως και τα πρόβατα του θα είχε φορέσει την φανέλα με το εθνόσημο.  Παίκτες σαν τον δικό μου τσοπάνο  δεν είχα δει στα γήπεδα της Ευρώπης που τα είχα οργώσει με την Α Ε Κ. 
Θυμάμαι είχα παρακολουθήσει ένα ντέρμπι που δεν θυμάμαι την αντίπαλο ομάδα του Μαψού αλλά μόνο το αποτέλεσμα που ήταν 2-2 Διαιτητής ο Γιώργος ο Δούρος που δεν είναι πρώτη φορά που έχω γράψει αλλά και έχω πει ότι εκτιμούσα πολύ τον διαιτητή των αγωνιστικών χώρων και όχι των γραφείων. Την Τετάρτη διαιτήτευε ένα Ευρωπαϊκό αγώνα. Και τον ρώτησα ποιος ήταν πιο δύσκολος και μου είπε ο σημερινός. 
Το σωματείο λοιπόν του Μαψού κάνει ένα προσκλητήριο προς τους φιλάθλους για να γραφτούν μέλη. Και αυτό που με ενθουσίασε ότι οι νέοι παίκτες θα βρεθούν μαζί με τους παλιούς. Χαιρετίζω το προσκλητήριο και λέω και εγώ παρών και αν με θελήσουν γίνουμε και εγώ μέλος της ομάδας των. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου