Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Σταματήσατε να κακοποιείτε την ενημέρωση γιατί δεν αντέχει και θα σας...εκδικηθεί

Μπορεί να κάνεις μια δήλωση με λίγο πνεύμα, με κάποιο χαμόγελο, αλλά όταν τη δεις τυπωμένη στην εφημερίδα, δεν υπάρχει το χαμόγελο.


Διάβασε πολλές φορές τα λόγια αυτά που ειπώθηκαν από κάποιον  που προσωπικά πιστεύω ότι δεν κατατάσσεται στους ανθρώπους   πριν πάρεις το μολύβι να γράψεις κάτι που γνωρίζεις ότι θα διαβαστεί αφού θα δημοσιευθεί. 

Δεν έχω βγάλει καμία δημοσιογραφική σχολή αλλά έχω πτυχίο της Παντείου που εκεί με την ιδιότητα του συμφοιτητή  γνώρισα τεράστιους δημοσιογράφους που από τα θρανία της σχολής έδειχναν ότι ξεχωρίζουν Και θυμάμαι ότι μου έλεγε κάποιος ( που κάποτε τρώγαμε μαζί ένα κουλούρι ) μη δεχτείς αν θα ακολουθήσεις το επάγγελμα του δημοσιογράφου ούτε μια καραμέλα. Γιατί κάποτε θα διαδώσει αυτός που σου την προσέφερε ότι σου χάρισε εργοστάσιο που κατασκευάζει καραμέλες.
Αν και  έγραφα σε εφημερίδα από την πρώτη τάξη του γυμνασίου  ( ανταποκριτής του Αθλητισμού της Ελλάδος στην Μυτιλήνη με κοντά παντελόνια ) δεν ακολούθησα του επάγγελμα του δημοσιογράφου αν και μου έκανε πρόταση ένας Γάλλος Δημοσιογράφος ο Μάρκ Μαρσώ ( το όνομα του έχει το γήπεδο του Χολαργού) που έβγαλε την εφημερίδα Ομάδα.Έχω γράψει σε πολλές εφημερίδες και έχω εκδώσει τρεις Και δεν έχω εισπράξει για την δουλειά μου ούτε μονόλεπτο 
Από εκεί βγαίνει και ο τίτλος του ερασιτέχνη δημοσιογράφου που με υπερηφάνεια φέρω.  
Παρατηρώ και  ομολογώ με θλίψη να βγαίνουν όπως τα σαλιγκάρια τα μπλοκ και να έχουν την θρασύτητα ορισμένοι και να γράφουν δικά τους κείμενα. Δεν παραδειγματίζονται από επαγγελματίες δημοσιογράφους  που τα  μπλοκ τους είναι γεμάτα αντιγραφές. Προκαλώ με τα γραπτά μου φορείς και κανένας δεν "καταδέχεται" να με απαντήσει. Αλλά σήμερα είμαι υποχρεωμένος να γράψω ότι αν συνεχίσουν να κακοποιούν ή να την χρησιμοποιούν την δημοσιογραφία θα με βρουν απέναντι τους.
Το ότι ο λαός δεν σε ψήφισε δεν είμαι υποχρεωμένος να διαβάζω κατεβατά εναντίον αυτών που κάποτε  ο συντάκτης των ήταν στο ίδιο πολιτικό μετερίζι. 
Και θέλω να σταθώ στην αθλητική δημοσιογραφία που αυτή σε εκθέτει αν δεν γνωρίζεις καλά αυτό που γράφεις ή παρουσιάζεις. Μπορεί να πηγαίνεις στα γήπεδα αλλά αυτό δεν σου δίνει και το δικαίωμα να γράψεις για το ποδόσφαιρο. Επειδή η χώρα μας βρέχεται από παντού από θάλασσα δεν σημαίνει ότι γνωρίζουμε όλοι να κολυμπάμε. Γι αυτό έχουμε και τους πνιγμούς που μέτρημα δεν έχουν. Και εσύ κ. αυτοσχέδιε  Δημοσιογράφε επειδή έχεις άπειρο χώρο μπορείς να γράφεις χωρίς να σε φρενάρουν τα σοφά λόγια του ΝΟΝΟΥ  όλων μας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου