Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

Απόστολε Καϋλάνη σε ζηλεύω που υλοποίησες με το χαστούκι που έδωσες στο σύστημα τα λόγια του Σαμαράκη : Υπάρχει Ελπίδα

Αλμπέρ ΚαμύΕλεύθερος είναι εκείνος που μπορεί να ζει χωρίς να λέει ψέματα.







Δέχομαι πολλά μηνύματα και όλα με βρίσκουν αδιάφορο γιατί την δημοσιογραφία την υπηρετώ ερασιτεχνικά που σημαίνει ότι δεν έχω έσοδο ούτε μονόλεπτο. Αντίθετα έχω έξοδα.
Πληρώνουμε από τον Απόστολο Καϋλάνη   που είπε  συμμετέχω  σε μια επιτροπή που ενώ δεν συνεδριάζει εγώ πληρώνουμε. Και αυτό επειδή αντιβαίνει στις αρχές μου γυρίζω πίσω τα οχτακόσια  ( 800 ) ευρώ και παραιτούμε από αυτή την επιτροπή που τα μέλη της πληρώνονται χωρίς να συνεδριάζουν. Όταν μου διαλύει την αντοχή μου αυτή η ζέστη έρχεται ο Απόστολος  Καϋλάνης  και μου στέλνει ένα μήνυμα και μου λέει αφού υπάρχω εγώ πρέπει να υπάρχεις και εσύ για να δημοσιεύεις αυτά που κάνω.Και συμπληρώνω πόσο ευτυχής θα είναι εκεί ψηλά ο Αντώνης Σαμαράκης όταν διαπιστώνει ότι εφόσον υπάρχουν Καϋλάνηδες   υπάρχει και ελπίδα για την χώρα μας  Βέβαια δεν περιμένω τίποτα από τον πρόεδρο κ. Πιτσάκη γιατί είμαι βέβαιος επειδή τα έσοδα  του Επιμελητηρίου μεγάλωσαν κατά 800 ευρώ θα θριαμβολογεί
Τώρα είμαι υποχρεωμένος να γνωρίσω όλους τους άλλους που είναι δειλά ανθρωπάκια που δεν τολμούν επώνυμα να με απαντήσουν  ότι δεν τους λαμβάνω υπόψη και είμαι έτοιμος να τους συναντήσω στις αίθουσες των δικαστηρίων αν αυτές οι αλήθειες τους θίγουν.
Περιφρονώ και την δόξα και το χρήμα γιατί είμαι απλός στρατιώτης των αρχών του μεγάλου Νίκου Καζαντζάκη ( Μη περιμένοντας τίποτα  είμαι λεύτερος επειδή δεν φοβάμαι  και τίποτα. )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου