Σάββατο 25 Ιουλίου 2020

Δάσκαλε που δίδασκες και νόμους δεν κρατούσες

Ο νόμος είναι νόμος και είναι αμείλικτος για όσους από εμάς τον παραβλέπουμε ή πολύ περισσότερο τον αγνοούμε.
                                                         Πιτσάκης  


"...υπάρχει πάντα και ο σεβασμός σε αυτούς που μας εξέλεξαν για να τους εκπροσωπήσουμε "                                                                            Πιτσάκης 


Δήλωση Πιτσάκη για την έκπτωση Οικονόμου – Κωνσταντίνου – Κουκουλάκη
Η συμμετοχή στα κοινά έχει μία πολύ ουσιαστική και απαιτητική ευθύνη.         ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ. 

Η εκλογή μάλιστα σε θέσεις διοίκησης και σχεδιασμού εκτός από την συνέπεια απαιτεί και την αδιάλειπτη συμμετοχή. Είμαι ιδιαίτερα λυπημένος για την απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου Ανάπτυξης με την οποία τα μέλη της Διοικητικής Επιτροπής Οικονόμου ΧριστίναΚωνσταντίνου Ελένη και Κουκουλάκης Σωτήρης, ΕΞΕΠΕΣΑΝ του αξιώματος τους. Δυστυχώς ο νόμος είναι νόμος και είναι αμείλικτος για όσους από εμάς τον παραβλέπουμε ή πολύ περισσότερο τον αγνοούμε. 
Εκτός από τον νόμο, υπάρχει πάντα και ο σεβασμός σε αυτούς που μας εξέλεξαν για να τους εκπροσωπήσουμε στην πιο δύσκολη συγκυρία και έχουν από εμάς την στοιχειώδη απαίτηση να είμαστε παρόντες στα προβλήματα. Δυστυχώς οι 3 συνάδελφοι, ούτε αυτό δεν κατάφεραν. Η συνεχής απουσία τους από τις συνεδριάσεις του οργάνου, έφερε την αυτοδίκαιη και ίσως αναγκαία έκπτωση τους με αποτέλεσμα να είναι πλέον απλά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

Σχολιάζει ο Νικηφόρος.

Δεν με γνωρίζετε κ. πρόεδρε του επιμελητηρίου γιατί ποτέ δεν με συναντήσατε. Μια και εσείς μόνο τους επαγγελματίες δημοσιογράφους γνωρίζετε που έχετε δώσει συνεντεύξεις και έχετε κάνει και άλλες συνεργασίες. Εγώ είμαι ένας ερασιτέχνης δημοσιογράφος ( δεν γράφω ερασιτεχνικά αλλά επειδή  δεν  "πληρώνουμε" ποτέ γι αυτή την εργασία μου." Γι αυτό μη περιμένοντας τίποτα και από κανέναν είμαι λεύτερος να γράφω πάντα με υποβολέα τον εαυτό μου. Γι αυτό μου φάνηκε παράξενη η παράγραφος της δήλωσης σας που αναφέρει  "υπάρχει πάντα και ο σεβασμός σε αυτούς που μας εξέλεξαν για να τους εκπροσωπήσουμε " 
Λυπάμαι κ. πρόεδρε αλλά την παράταξη  σας οι ψηφοφόροι την κατέταξαν τρίτη και πολύ ιδρωμένη. 
Επομένως ο λαός σας αποδοκίμασε. και πήρατε την προεδρία με την ψήφο του κ. Μπίτσιου που τον γνωρίζω πολύ καλά από το ποδόσφαιρο και έχω γράψει πολλές φορές ότι είναι απαράδεκτη γενικά η πορεία του στο χώρο αυτό. Το διάβασε αυτό ο πρόεδρος της Ένωσης και τον έκανε ΒΟΥ αντιπρόεδρο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας. Εσείς του δώσατε την θέση λόγω συμψηφισμού. Βλέποντας όλα αυτά ο κ. Δήμαρχος Κορινθίων τον χθεσινό συμπολεμιστή του Αλέκου Πνευματικού και σημερινό εξαπτέρυγο δικό του τον έκανε αντιδήμαρχο. 
Την Χριστίνα Οικονόμου δεν την έχω δει ποτέ μου αν και είμαι τακτικός πελάτης του βιβλιοπωλείου. Την έχω δει όμως μερικές φορές να μιλάει σε VIDEO και έχω διαπιστώσει ότι διακρίνεται από μια σοβαρότητα και μετρά τα λόγια της. Και βγάζω ένα συμπέρασμα που δικαιολογεί την απουσία της Οικονόμου που είμαι βέβαιος ότι δεν θα είχε  να ανταλλάξει ούτε μια λέξη. με τον κ. Μπίτσιος που κουβαλάει τόσα αξιώματα. Νομίζω  ότι η Χριστίνα Οικονόμου μένοντας ως απλή σύμβουλο κέρδισε πόντους. Δυστυχώς δεν γνωρίζω ούτε την κ. Ελένη Κωνσταντίνου ούτε και τον κ Σωτήρη Κουκουλάκη αλλά και αυτοί ακολουθούν την τύχη της κ Οικονόμου. 
Πρώτη φορά ζω αυτή την ανώμαλη κατάσταση. Ενώ χάνεις το αξίωμα να ανεβαίνεις.
Πρόεδρε του Επιμελητηρίου 
Βέβαιο είναι ότι κάτι δεν πάει καλά. Γι αυτό ψάξε να δεις αν ο γιαλός είναι στραβός ή αν αρμενίζεις στραβά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου