Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Οι καιροσκόποι δεν έχουν καμία σχέση με το ποδόσφαιρο κ. Γ@Μ@Ω

Το να μάχεσαι για την αλήθεια είναι καθήκον 




Έβρισαν την πεθαμένη μάνα μου. Μου έβαψαν του τοίχους του σπιτιού μου. γράφοντας αυτούς του
χαρακτηρισμούς Ο πρόεδρος και προπονητής της ομάδας με συστήθηκε ως κ. Γ@Μ@Ω  και μου έκλεισε ραντεβού μετά τον αγώνα για να με δείρει Εγώ πήγα στο ραντεβού  αυτός δεν ήρθε. Μετά την λήξη του αγώνα  του Ολυμπιακού Λουτρακίου και του Π Α Σ Κόρινθος μου είπε όταν έφευγα ότι έφαγα την Π@@ΤΣΑ. Και αυτός ο αποτυχημένος προπονητής --πρόεδρος έχει μόνιμο στασίδι στα γραφεία της Μεγάλης Πύλης. Και υπάρχουν δυο επώνυμες καταγγελίες ποδοσφαιριστών για την απάνθρωπη μεταχείριση του. Και όλα αυτά τα γνωρίζει η ένωσης και όχι μόνο σιωπά αλλά τον επιβραβεύει αφού τον δέχεται να παριστάνει την εξουσία στα γραφεία της ένωσης.
Επειδή υποστήριζα με τα γραπτά μου ότι ο Π Α Σ Κόρινθος οδηγείται στην διάλυση είχα αυτή την αντιμετώπιση. Και τώρα που ο Π Α Σ Κόρινθος χάνει ακόμα και στο γήπεδο του δεν φιλοτιμείτε ( αλλά ποιος το έχασε για να το βρει αυτός) και να φύγει από την ομάδα που δεν την παρακολουθεί κανένας φίλαθλος. Η χθεσινή εικόνα στο γήπεδο Γιάννη Στέφα που ο Ισθμιακός τον εξαφάνισε τον Π Α Σ από το γήπεδο ήταν τραγική. Είχα γράψει ότι αν δεν είχατε την υποστήριξη του εικονικού Μιχάλη Τσιχριτζή θα αγωνιζόντουσαν να κρατηθούν στην κατηγορία.
Καιρός πλέον είναι να αφήσετε σωστούς ανθρώπους να διοικήσουν την ιστορική ομάδα  που εσείς την καταντήσατε να γελά αυτός που δεν την γνωρίζει και να πονά τους φίλους της. Και είναι βέβαιο που θα τιμωρήσει αυτούς που δεν την σεβάστηκαν 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου