Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Τριγυρίζω και ότι μαθαίνω το διαλαλώ

Μου γράφουν :


  • Ακης  Μπούλης
    :
  • Κύριε Σκούρτη
  •  να σας πω αρχικά ότι δεν γνωρίζω τον κ. Μυλωνά αλλά έχω την εξής απορία. Χωρίς να τον γνωρίζετε και εσείς από ένα τηλεφώνημα βγάλατε το συμπέρασμα ότι ο συγκεκριμένος κύριος μπορεί να ενώσει τις ομάδες;;;;
  • Νικηφόρος :Έχω μια τεράστια πείρα πως διοικείται μια ποδοσφαιρική ομάδα Διευθύνων Σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της Α Ε Κ Και στην συνέχεια Γενικός Διευθυντής  στον Πανιώνιο. Με το που άνοιξε το στόμα του κατάλαβα με ποιον έχω να κάνω. Αλλά έψαξα με τους ανθρώπους μου και έμαθα την πορεία του. Εσάς δεν σας έχω δει ποτέ. Όμως με τις σωστές παρατηρήσεις που κάνεις σ αυτά που γράφω θα ήσουν ένα πολύ καλό γραφείο τύπου σε μια ποδοσφαιρική ομάδα. Χαίρομαι για τις παρατηρήσεις που μου κάνεις γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να διευκρινίσω 


  • παπαφιλης βασίλης: Άμα ενωθούν Νικηφόρε εμείς απέξω πως θα γελάμε;

  • Νικηφόρος: Βασίλη σε παρακάλεσα να μη με διαβάζεις γιατί ή δεν με καταλαβαίνεις ή θέλεις να κάνεις φτηνό πνεύμα στο χώρο του αθλητισμού και αυτό το θεωρώ απαράδεκτο. Αν θέλεις να εκτονωθείς υπάρχουν πολλοί τρόποι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου