Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

Τρυπώνω και ότι μαθαίνω το, διαλαλώ



Ένας πατέρας μου έλεγε κάτι που εγώ το θεωρώ τραγικό και αυτό μου έδωσε το έναυσμα να γράψω αυτό το άρθρο γύρω από τις Ακαδημίες.
Με πλησίασε ένας πατέρας από αυτούς  που ενώ μοιάζουν για γέρους άμα τους πλησιάσεις  είναι τόσο νέοι  Και ο λόγος των πρόωρων γηρατειών  οφείλεται στη φτώχεια που τους δέρνει, Αφού μου ζήτησε πρώτα συγνώμη μετά μου είπε ότι αυτά τα λίγα που δίνει για την Ακαδημία απουσιάζουν από τα έσοδα της οικογένειας  Αλλά μου είπαν ότι το παιδί μου μπορεί να γίνει μεγάλος ποδοσφαιριστής και αυτό θα μας βγάλει από την φτώχεια Αν και έχουν περάσει δυο χρόνια δεν βλέπω καμιά μεταβολή στο παιδί μου. Ήρθα να ζητήσω την γνώμη σου. Και επειδή νομίζω ότι εδώ στην Κορινθία υπάρχουν πολλές περιπτώσεις προδομένων ονείρων  Και το τραγικό όπως έγραψα προδόθηκαν αυτοί που πίστευαν ότι το ταλέντο του παιδιού τους θα τους έβγαζε από την φτώχεια.


Για να πετύχει μια Ακαδημία  πρέπει αυτοί  που την έχουν δημιουργήσει να την αγαπούν Ο Μιχάλης Τσιχριτζής  έδωσε εξετάσεις και αποδείχτηκε εχθρός των Ακαδημιών
Γιατί όταν ο Γεράσιμος Μαργέτης με υποχρέωνε να ξυπνώ Σάββατο ή Κυριακή για να πάω να δω την ομάδα που έπαιζε το καλύτερο ποδόσφαιρο ο κυρ Μιχάλης αυτή την ομάδα θαύμα την άφησε.
Και αν δεν ήταν οι γονείς των παικτών δεν θα υπήρχε η Κόρινθος 06. Όταν ο πρόεδρος του φορέα του ποδοσφαίρου  δεν νοιάζεται για την υποδομή ότι να κάνουν τα σωματεία δεν μπορούν να πετύχουν το παραμικρό. Γιατί οι αγώνες είναι το κορυφαίο σημείο των Ακαδημιών. Και μόνο από την τεχνική επιτροπή της ένωσης μπορείς να καταλάβεις την σημασία που δίνουν αυτοί που διοικούν το ποδόσφαιρο στην Κορινθία.
Συμπέρασμα Φίλε πατέρα το παιδί σου μπορεί να έχει ταλέντο αλλά δεν υπάρχουν αυτοί που θα το βοηθήσουν να γίνει ένας καλός ποδοσφαιριστής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου