Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

Έτσι απονέμεται η δικαιοσύνη στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο .

Τα άτομα υπακούουν στους δυνατούς αλλά σέβονται μόνο τους δίκαιους                                   
                                                                Ρεϊμόν Αρόν




 Κάποτε είπες για μένα ότι μαλώσαμε γιατί σου είχα ζητήσει να είμαι ο εκπρόσωπος της ένωσης στην Ε Π Ο και εσύ ως αδέκαστος μου είπες το όχι. Βέβαια όλα αυτά στις ρούγες και στις στράτες όπως κάνουν   κουτσομπόλες παραμάνες Και εσύ εκεί διεκδικείς πρωτιά. 

Ενώ ότι γράφω εγώ  έχει την υπογραφή μου και την γραφή μου.. Και ενώ προσδοκούσα να πάρω το αξίωμα εσύ μ έκοψες Εγώ δημόσια σ απαντώ ότι υπήρξες για μένα ένας κοινός ψεύτης Και δεν τα έγραψα τώρα μετά την προδοσία που έκανες σε βάρος του συμπολεμιστή  σου γιατρού  Γκούρβελο αλλά τότε που από την μια μας παρουσιαζόσουν ως αντίπαλος του Τσιχριτζή και μάλιστα σκληροτράχηλος και τώρα ο αθλητικός του δικαστής χωρίς προσόντα.  Για να εκτελείς  ότι σε παρουσιάσουν αφού δεν έχεις τα προσόντα να κρίνεις αυτά που σου παρουσιάζουν. Είσαι ένας αχυράνθρωπος και τίποτα άλλο  Είσαι για λύπηση 
Και η κωμωδία σε πολλές πράξεις 

Πράξη πρώτη 
Σκεπτικό πειθαρχικής επιτροπής. 
Αφού έλαβε υπόψη της  τις παρατηρήσεις του διαιτητή κ. ΣΕΦΕΡΗ Δημ. στο Φ/Α  της 14.12.2019 στον αγώνα ΙΣΘΜΙΑΚΟΣ-ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ, κρίνει ότι συντρέχουν λόγοι επιβολής πειθαρχικής ποινής σε βάρος  του προπονητή του Σωματείου ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ  Βασιλόπουλου Ιωάννη, και του επιβάλλεται χρηματική ποινή πενήντα (50) ευρώ (άρθρο 11 παρ. 2 ΠΚπου πρέπει να πληρωθεί στο ταμείο της Ε.Π.Σ. Κορινθίας μέχρι 18.1.20 (άρθρο 23 παρ. 2γ και ε ii του Π.Κ.)

Πράξη Δεύτερη
Σκεπτικό πειθαρχικής επιτροπής.
Αφού έλαβε υπόψη της τις παρατηρήσεις του διαιτητή κ. ΣΕΦΕΡΗ Δ. στο Φ/Α  της 14/12/19, μεταξύ των ομάδων ΙΣΘΜΙΑΚΟΣ-ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ και την συμπληρωματική έκθεση αυτού, αποφασίζει ομόφωνα όπως αποσταλεί το παρόν έγγραφο δια του οποίου καλείται  σε έγγραφη απολογία το Σωματείο ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ  για παράβαση του άρθρου 14 παρ. 1 α , 3, 4β.
Σχολιάζει  ο Νικηφόρος 

Ο προπονητής και ο πρόεδρος είναι το αυτό πρόσωπο του Π Α Σ . Και δικάζεται ο προπονητής σε πρόστιμο 50 ευρώ. Και γίνεται συμπληρωματική έκθεση .Για να γίνει συμπληρωματική έκθεση από τον διαιτητή πρέπει άνθρωποι  του Π Α Σ Κόρινθος να δημιούργησαν επεισόδια μετά το κλείσιμο του Φύλλου Αγώνα, Για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα πρέπει να δώσετε στη δημοσιότητα αυτά βάσει που δικάσατε. και αυτά που καλέσατε σε απολογία. Γιατί  η δικαιοσύνη στην Ελλάδα απονέμεται Δημόσια και όχι εν κρυπτό. 
Αλλά έχουμε και τις δηλώσεις του :
-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Dimitris Stathakopoulos δημητρη εαν εχεις δει το βιντεο του αγωνα και θεωρεις οτι εγω υπερβαλω θελω να σου πω
οτι εγω δεν θα κατσω να μου κανει πλακα η αδερφη ο ρουσσος και η επιτροπη διαιτησιας , αριστος ηταν για το χιλιομοδι που τους εδωσε την νικη

Γι αυτό και εγώ διάλεξα τα λόγια 

Εδώ αδέκαστε Φάνη Σιτέ κάποιος πρόεδρος --προπονητής χαρακτηρίζει αδελφή διαιτητή και δεν τολμάτε όχι να το τιμωρήσετε αλλά ούτε να τον καλέσετε σε απολογία. 
Θεέ μου βοήθησε το Κορινθιακό ποδόσφαιρο από δικαστές τύπου  Φάνη Σιτέ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου