Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Εγώ είμαι υπερήφανος για τους φίλους μου Εσύ;


τρομοκρατεί και ποδοπατεί τους δειλούς η πραγματικότητα 
              

Μια κυρία που η παιδεία μου με υποχρεώνει να την χαρακτηρίζω έτσι Ενώ είναι πουτάνα που κάνει
πιάτσα στην Ακομινάτου και το τραγικό είναι ότι ενώ γνωρίζει έχει τα κακά της χάλια ιδίως εσωτερικά συνεχίζει να το παίζει ανεπιτυχώς κυρία με αποτέλεσμα να γελάνε πίσω από τις πλατες της. Και να το παίζει και ωραία .

Μεταξύ των άλλων θεωρεί ότι η ανωνυμία είναι όπλο στα χέρια της και βγάζει τα απωθημένα της γιατί μεταξύ των άλλων όπως εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται είναι και δειλή.
Και ένας άνθρωπος ( που πολύ προβληματίζουμε αν είναι ) αν νομίζει ότι κάποιος τον αδικεί παρουσιάζεται μπροστά του και καθαρίζει για  κάτι που τον πειράζει
Την προειδοποιώ ότι το πρόβλημα είναι δικό της και ούτε δικό μου ή κάποιου τρίτου. Και να προσέξει γιατί βρίσκομαι πολύ κοντά της  Και πιστεύω ότι πολύ σύντομα  θα την αναγκάσω να αλλάξει Ήπειρο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου