Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Ο Τάσος Πέρας ο μοναδικός που μπορεί να αντιμετωπίσει με την ηρεμία του τις σκηνοθεσίες

Θύελλα Κάτω Διμηνιού-- Ατρόμητος Χιλιομοδίου ένας αγώνας που πρέπει να αφήσουν τον προπονητή να έχει τον έλεγχο ...

Ο κ. Γ@Μ@Ω δήλωσε : Το πρωτάθλημα
τελειώνει 15 Μαΐου Κάτι γνώριζε από τους τηλεοπτικούς μηδενισμούς 

Μπορεί για την Διοίκηση της  Θύελλας Πετρίου το θέμα των κλεμμένων δελτίων να θεωρεί ότι έχει λήξει. Και καλά κάνει αφού θεωρείται υπέρμαχος του καθεστώτος  του εικονικού κυρ Μιχάλη είναι ο ταπεινωμένος πρόεδρος  Σπύρος Κεφάλας αφού ακολουθεί το πανάρχαιο Μπορεί να με κάψεις αρκεί να με αλείψεις λάδι Αγά μου. . Και γι αυτή την μεγαλοσύνη σου ( το λάδι )   θα είμαι πιστός σου. Την κλοπή αυτή την κατήγγειλα στον υπουργό αθλητισμού Και θα πήγαινα στον εισαγγελέα αλλά δεν έχω το δικαίωμα.  

Ο Ατρόμητος Χιλιομοδίου  που ευτυχώς έχει στο τεχνικό τιμόνι μια ήρεμη δύναμη ( όχι κοιμωμένη όπως υποστήριζε ο εκ των βασικών συνεργατών του προέδρου Μπινιάρη που τον οδήγησε στην καταστροφή ) και μπόρεσε και πέτυχε το απόλυτο 12 αγώνες 12 νίκες. Τώρα παίζει με την ομάδα της Θύελλας Κάτω Διμηνιού Που ο μεγαλο--παράγοντας της Μιχάλης Λαμπράκης από μάγκας που το έπαιζε μετά την χειροτονία του  από τον κ. Γ@Μ@Ω έγινε  μαχαλόμαγκας είναι επικίνδυνος.
Πρέπει οι παίκτες του Πέρρα να προσέχουν. Για τον διαιτητή Καρακάση έχω γράψει ότι είναι  όργανο της μεγάλης Πύλης. Μπορεί ο Ατρόμητος  να νίκησε τον Ηρακλή Ξυλοκάστρου αλλά έχασε δυο παίκτες. Και να μη ξεχνάμε τι δήλωσε ο κ. Γ@Μ@Ω Που χαρακτήρισε με εξευτελιστική λέξη τον Διαιτητή του αγώνα  της ομάδας του με την δική σας  και δεν τον κάλεσαν ούτε σε απολογία. Αυτό το σάπιο καθεστώς για να αντιμετωπιστεί χρειάζεται τον Πέρρα ήρεμη δύναμη. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτός έκανε πρωταθλήτρια την Κόρινθο 06 Προσοχή στους μηδενισμούς που ο Λουδοβίκος 14 είναι ατελείωτος σκηνοθέτης 
Όλα αυτά θα τα ακούσει στις αίθουσες των δικαστηρίων μια και δεν μου επιτρέπει να του κάνω ερωτήσεις όταν θα δικαστεί η μήνυσης που μ έχει κάνει. Μα τώρα δεν θα έχω μάρτυρα τον Παναγιώτη Λαμπρινό τον εκλεκτό του Λαού του Δήμου Κορινθίων που από δικός μάρτυρας έγινε του μηνυτή μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου