Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Ο Νικηφόρος πάντα δικαιώνεται γιατί υπηρετεί την αλήθεια.

Όπως αυτό το βιβλίο ν μου  μαρτυρεί την προσφορά μου στην Α Ε Κ και τα γραπτά από τότε που παρουσιάστηκα  στην Κορινθιακή ενημέρωση παρουσιάζουν την προσφορά μου στο ποδόσφαιρο του νομού μας.    

Κάθε αλήθεια περνάει από τρία στάδια. Πρώτα γελοιοποιείται. Μετά βρίσκει σφοδρή αντίθεση. Και στο τέλος θεωρείται αυτονόητη.



Νικηφόρος Οι τετρακόσιες ( 400 ) μηνύσιμες  σελίδες  του βιβλίου Μαρτυρίες που κανένας δεν τόλμησε ούτε στο τηλέφωνο να  με πάρει. Μπορεί να μαρτύρησα όταν την υπηρετούσα την ομάδα μου  αλλά είμαι και υπερήφανος που το τσαλαπάτημα της αξιοπρέπειας μου από ορισμένες βδέλλες της με δυνάμωναν και πάλευα εναντίον των. Χωρίς να έχω κανέναν μαζί μου παρά μόνο την αγάπη μου που είχα  έχω και θα έχω στην ομάδα  αυτή. Από την μια γέμιζα τα ταμεία από εισπράξεις που ούτε στο όνειρο της δεν τις είχε δει η ομάδα μας   και από την άλλη να αμφισβητούν την εντιμότητα μου                                                   



   Γράφω στο βιβλίο μου και στις σελίδες 200 έως 210 με τίτλο 

 " Ιστορική συνέντευξη του Γιάννη Καρρά στην εφημερίδα Sportime η Πανεπιστημιακό μάθημα ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑΣ  "
Ούτε ο Γιάννης Καρράς που δεν είχε καμία σχέση με την Α Ε Κ ούτε και οι δημοσιογράφοι που έγραψαν αυτά τα ανύπαρκτα τόλμησαν να διορθώσουν ένα και από τις δέκα σελίδες. του βιβλίου 
Και κλείνω τις δέκα σελίδες του βιβλίου μου που είχε θέμα την συνέντευξη λίβελο   με το παρακάτω:

Γιάννη Καρρά 


Εγώ ο Σκούρτης που χωρίς κανένα προσωπικό κέρδος μεσολάβησα και έφερα στην Α Ε Κ τον Τροχανά ώστε πουλώντας τις μετοχές σου σε τετραπλάσια τιμή από αυτή που τις αγόρασες δεν δέχομαι από εσένα καμία συγνώμη 
Μάθε από έναν άσημο ότι η λασπολογία είναι ο χειρότερος τρόπος για να θεμελιώσεις ένα ψεύδος αφού όλη αυτή η ενέργεια είναι ανήθικη πράξη.  

Υπεύθυνα δηλώνω ότι δεν τόλμησε ούτε ο Καρράς και οι δημοσιογράφοι να με κοιτάξουν Υλοποίησαν όμως τα λόγια του Μακιαβέλι  ¨Συκοφαντείτε --συκοφαντείτε στο τέλος κάτι θα μείνει. 
Γι αυτό δεν μου κάνει καμιά εντύπωση η σιωπή του Λουδοβίκου 14 της πειθαρχικής επιτροπής και του ταμία της ένωσης. Θα έρθει η ώρα που θα αναγκαστούν να μιλήσουν γιατί όσο να προσπαθούν να το παίξουν μουγκοί  αλλά  δεν πείθουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου