Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Ανδρέα Δημάτο : υπάλληλος της Α Ε Κ όχι όμως και ...αγωνιστής


Ανδρέα Δημάτο  διευθυντή επικοινωνίας  της Α Ε Κ: Όταν δίναμε τις μάχες και εισπράτταμε λάσπες πουθενά δεν σε είδα Αυτά που τώρα γράφεις για τον Τροχανά  τα δημοσίευσες όταν ζούσε και που;  


Αυτή η φωτογραφία πότε τραβήχτηκε γιατί όπως βλέπω είσαι ...αμούστακο παιδαρέλι .


Βρε Ανδρέα Δημάτο όταν ο Δημήτρης Μελισσανίδης σε διόρισε στην θέση αυτή ήσουνα Διευθυντής της Αθλητικής εφημερίδας Goal News επομένως  δεν ήσουνα ελεύθερος  ανοιχτά να υποστηρίξεις την ομάδα της Α Ε Κ. Δέχομαι ότι είσαι υπάλληλος  της Α Ε Κ αλλά όχι και ο μαχητής της.
Ποιος ήταν ο Τροχανάς τα έχω γράψει στο βιβλίο μου " Μαρτυρίες " που όταν το παρουσίασα σε μια ταβέρνα δίπλα στο γήπεδο δεν ήρθε σχεδόν κανένας δημοσιογράφος ούτε και η αφεντιά σου.  .
Και εκεί μέσα υπάρχουν καυτές αλήθειες που δεν τόλμησε κανένας να δώσει την παραμικρή απάντηση ούτε και κανένας να με στείλει στον εισαγγελέα.
Στο βιβλίο αυτό που κυκλοφόρησε το 1999  γράφω  για την παρουσία του Μιχάλη Τροχανά στην Α Ε Κ. Αν και ο αποθανών προσωπικά μου φέρθηκε απαίσια στην κυριολεξία εγώ δεν τόλμησα να γράψω την παραμικρή ανακρίβεια.
Αν δεν ήταν ο Τροχανάς είμαι βέβαιος ότι σήμερα να μη υπήρχε η ομάδα της Α Ε Κ. Αν και τον έζησα δεν μπόρεσα να καταλάβω αν ήταν ένας άρρωστος ή φυσιολογικός φίλος της Α Ε Κ.
Ο Τροχανάς αγόρασε τις μετοχές δίνοντας το ποσόν του ενός δισεκατομμυρίου διακοσίων εξήντα ( 1.260.000 )  δραχμών. Το οποίο ποσό  θεωρώ υπερβολικό και που τον  γονάτισε  οικονομικά
Για  να βρεθεί σε τραγική οικονομική θέση με αποτέλεσμα να σταματήσουν τα έργα στο χωριό που έκανε στην Κρήτη. Από την δύσκολη θέση τον έβγαλα πάλι εγώ με τον αγώνα Α Ε Κ -- Παρί Ντε Ζερμέν και τα μπλοκ Διαρκείας Που και στις δυο περιπτώσεις κατηγορήθηκα ότι εισέπραξα  εκατομμύρια και τα οποία τα έβαλα στην τσέπη μου. Ενώ γνώριζε ότι είχα εισπράξει
172 .000.000 δραχμές  σ ένα γήπεδο που οι θέσεις ήταν 25.082 και στα χαρτιά  33.398 και σύμφωνα   με τους κονδυλοφόρους  του Νίκου Στράτου 40.000 θέσεις.  Από τις 25.082 θέσεις έπρεπε να αφαιρεθούν οι 2100 θέσεις που είχαν κοπεί τα μπλοκ διαρκείς και 2000 για τις ανάγκες ΟΥΕΦ--ΕΠΟ--ΕΠΑΕ ΠΑΕ  Από τις 25082 αν αφαιρέσουμε τα 4.100 μας μένουν 21.082 θέσεις Και ενώ ήξερα ότι οι θέσεις ήταν τόσο λίγες εγώ κυκλοφόρησα 27.600 εισιτήρια δηλαδή 6.582  περισσότερα Ο Νικόστρατος δεν παίζεται και οι κονδυλοφόροι του έγραφαν ΣΚΑΝΔΑΛΟ  Ενώ μέσα στο γήπεδο υπήρχαν 40.000 κόσμος τα εισιτήρια ήταν μόνο 27.600 "
Και μέσα στους κονδυλοφόρους του ήσουνα και εσύ. Μαζί  μου τα έβαλε και ο Γιάννης ο Καρράς. η Ορίτζιναλ και όλοι οι ΑΕΚτζήδες. Έφαγα 15 χρόνια και 5 μήνες για ακάλυπτες επιταγές που τις άφηνε να διαμαρτυρηθούν ο τότε πρόεδρος Γιδόπουλος  Πλήρωσα 2.500.000 δραχμές από το εφάπαξ  μου.  Και όμως είμαι υπερήφανος όπως αποδεικνύω στο βιβλίο μου για την προσφορά μου.  Δεν θέλω να κάνω τον ήρωα γιατί την ομάδα μου υπηρέτησα. Αλλά δεν ανέχομαι οι γραφιάδες να κάνουν τους επαναστάτες. Αναγκάστηκα να γράψω ένα βιβλίο με τετρακόσιες ( 400) σελίδες και να απαντήσω με κάθε λεπτομέρεια στους λασπολόγους Βέβαια κανένας δεν "καταδέχτηκε " να με απαντήσει Ούτε και ο Νίκος ο Στράτος που ήταν ο εργολάβος της λάσπης.
Έχω στη διάθεση σου ένα βιβλίο μου ( που είμαι βέβαιος ότι δεν θα το διάβασες ) για να μάθεις αυτόν που αγωνίστηκε για να έχεις  σήμερα μεροκάματο και να παριστάνεις και τον αγωνιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου