Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Ο γίγαντας ποδοσφαιρικός παράγοντας Γιάννης Μπολέτης με διαγράφει!!!


Νικηφόρος το Μαύρο πρόβατο που όμως στο τέλος δικαιώνεται 



 Στις 8 η ώρα της 4 Ιουλίου του 2013 μαζεύτηκε στο πνευματικό κέντρο του Δήμου
Λουτρακίου --Πέραχώρας κόσμος πολύς . Και μάλλον κάθισε κάποιος και τα μέτρησε  τα πρόσωπα και τα έβγαλε 88.
Μέσα σε αυτούς ήταν ο κ. Λογοθέτης Δήμαρχος παλιός πρόεδρος του Ολυμπιακού. Ο αντιδήμαρχος κ. Γ Δέδες και ο κ Πετρίτσης δημοτικός σύμβουλος.
 Εγώ απουσίαζα γιατί ένα διοικητικό συμβούλιο που είχε τότε πρόεδρο τον κ. Μπολέτη και μέλη τον κ. Γ. Πετρίτση  αντινομάρχη  και νυν δημοτικό σύμβουλο κ. Ρεντούλη  κ. Δ. Μπότση   κ. Δ Τσίκινη  )κ. Ν . Μαστρογιάννη κ. Β. Μπάκο και κ. Κ. Σαράντο με διέγραψαν χωρίς να τηρήσουν  το άρθρο 7 του καταστατικού κάπου γράφει  « … η περί διαγραφής απόφαση λαμβάνεται μετά προηγουμένη έγγραφη κλήση του μέλους σε απολογία που περιέχει τους λόγους της κατηγορίας γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο και αναρτάται στον πίνακα των ανακοινώσεων.»
Βέβαια τίποτα από αυτά δεν έγινε γιατί υπάρχει στο Λουτράκι το Κράτος των γηγενών ( νομολογία του αείμνηστου Γιώργου . Μάρκελλου)
Και ο λόγος της διαγραφής μου έχει πολύ μεγάλη πλάκα. Τον λόγο έλαβε ο Γιάννης Μπολέτης  που διάβασε μια επιστολή ενός ιστορικού μέλους του Ολυμπιακού που δεν το ονόμασε Αυτός είχε διαβάσει στο βιβλίο μου ( που εγώ το έγραψα ) ότι είχα καταδικαστεί σε επτά μήνες  και απόφαση ακόμα του Αρείου Πάγου. Και όλα τα είχα δημοσιεύσει στο βιβλίο μου για να του κάνω δυσφήμιση  Σήμερα ο Ολυμπιακός ανύπαρκτος και υλοποιήθηκαν όσα έγραφα στον Ντελάλη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου