Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

Οι μουγκοί αναγκάζονται ακόμα ανώνυμα γράμματα να μου στείλουν

Έλαβα το παρακάτω γράμμα αν και είναι ανώνυμο αναγκάζομαι να το δημοσιεύσω για να δώσω τις πρέπουσες απαντήσεις μια και σε πολλά σημεία συμφωνώ με τα ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.

Νικηφόρε.

Σε παρακολουθώ από τις πρώτες μέρες που ήρθες στην Κορινθία και ασχολήθηκες με την δημοσιογραφία. Σε άκουσα στο
ραδιόφωνο και σε είδα στην τηλεόραση Διάβαζα και τις δυο εφημερίδες σου Και τώρα σε διαβάζω στο μπλοκ σου.
Έγραψες  για τον Μιχάλη Τσιχριτζή  τόσα που αν το 10%ήταν σωστά έπρεπε να είχε εξαφανιστεί από τον χώρο του ποδοσφαίρου. Και όμως παραμένει χωρίς να δώσει καμία απάντηση στα ερωτήματα σου που είναι καίρια. Και αυτό που είναι σε βάρος σου αξεπέραστο είναι που κανένας παράγοντας δεν πήρε θέση αλλά ακολουθούν όλοι την σιωπή του προέδρου της Ένωσης
Παλεύεις από τον Αύγουστο του 2009 να ρίξεις  τον Μιχάλη Τσιχριτζή και αυτός παραμένει στην θέση του. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να σταματήσεις αφού ένδεκα χρόνια δεν πέτυχες απολύτως τίποτα δεν νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσεις  Γίνεσαι γραφικός.

Απαντάει ο Νικηφόρος

Είμαι βέβαιος ότι δεν γνωρίζεις τι σημαίνει γραφικός γιατί δεν θα την χρησιμοποιούσες εσύ που δεν τολμάς να βάλεις το όνομα σου στο γράμμα που μου έστειλες.
Γραφικός σημαίνει :Ο τύπος περίπτωση που είναι λίγο στον κόσμο του, λίγο ψώνιο, δεν έχει υπόψη του τι είναι νορμάλ και δεν ξέρει ότι έχει ξεπεράσει κάποιο όριο.
Συνήθως ξεχωρίζει στο πλήθος και είναι αναγνωρίσιμος και «ξεφωνημένος» μέσα σε κάποια κοινότητα. Κάποιοι από αυτούς είναι γνωστοί και σαν «τρελοί του χωριού».
 Προσπάθησα ένδεκα ολόκληρα χρόνια να βάλω μυαλό στους παράγοντες αλλά δεν μπόρεσα Ο γραφικός ή τρελός του χωριού φίλε μου έχω γράψει για τον πρόεδρο της ένωσης 

1--Έγινε το 2004 πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος εξαπατώντας την γενική συνέλευση 
2--Έκανε δώρο στην πρόεδρο της ομάδας  των Θηβών  κυρία Κοροπούλη την ποδοσφαιρική περίοδο 2005-2006 ένα ολόκληρο πρωτάθλημα ποτέ δεν μας εξήγησε τον λόγο της δωρεάς αυτής. 
3--Την ποδοσφαιρική περίοδο 2007- 2008 παραχώρησε κατά τρόπο σκανδαλώδη την Δεύτερη θέση την προνομιούχο στην Ηλιούπολη. 
4-- Τον έπιασε το ΣΔΟΕ με ένα εικονικό τιμολόγιο στο ταμείο της τάξεως των 9.000 ευρώ
Αν αυτά δεν είναι αλήθεια υπάρχει και ο εισαγγελέας. που μέχρι σήμερα δεν τον επισκέφτηκε αν και συνεχίζουμε να τα γράφουμε.Αλλά μόνο  ο γραφικός
Και ως πρόεδρος της ένωσης από το 2013 μέχρι σήμερα  έχει οδηγήσει  είκοσι έξι ( 26 ) σωματεία σε διάλυση. .Και  σήμερα έχω δικαιωθεί αφού όλα τα από εμένα γραφόμενα είναι αληθή.
Δεν φταίω εγώ που οι παράγοντες ψηφίζουν Τσιχριτζή Το δικό μου καθήκον είναι να συνεχίσω  να γράφω αλήθειες και δεν  επιθυμώ από κανέναν καμία δικαίωση. Αφού η σιωπή όλων αυτών που απευθύνονται τα γραπτά μου  πλήρως με δικαιώνουν. Για σας τους σοβαρούς η δικαίωσης ενός γραφικού σας φέρνει σε τραγική θέση. 
Οι μουγκοί αναγκάζονται ακόμα ανώνυμα γράμματα να μου στείλουν 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου