Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Το Παραγάδι του Νικηφόρου






Έχω μια απορία που είμαι βέβαιος ότι θα παραμείνει αφού κανένας δεν καταδέχεται να με απαντήσει. Εγώ όμως συνεχίζω να γράφω  και να ερωτώ και μερικές φορές να αναρωτιέμαι μήπως είμαι λάθος; Αλλά από την άλλη έχω όλους αυτούς που με διαβάζουν ή με παίρνουν τηλέφωνο και μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω.Αλλά και από την άλλη υπάρχουν κάποιοι  δειλοί  που με βρίζουν ανώνυμα Όπως υπάρχει και ο επώνυμος πλούσιος -αλήτης ο Γιώργος  ο Μαργέτης  που ουρλιάζοντας μου είπε ότι ο χαμός του παιδιού ήταν τιμωρία του Θεού.  Αυτό ομολογώ ήταν ένα χτύπημα που δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω. Μπορώ να κατατάξω αυτόν που το είπε : ότι  ανήκει στην κατηγορία των αλητών. Και από τον υβριστή μου θα αντλώ κουράγιο  για να πολεμώ  τις βδέλλες του ποδοσφαίρου.  Γιατί δεν νομίζω ο υβριστής  μου και η οικογένεια  του έχει ματώσει για το Κορινθιακό ποδόσφαιρο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου