Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

Γιώργος Μαργέτης : ...τον Νικηφόρο ( Μίασμα )τον τιμωρεί ο Θεός. Εμάς τους Χριστιανούς μας βοηθάει !!!

   Ενώ ο Θεός περιμένει να χτιστεί ο ναός Του από αγάπη οι άνθρωποι κουβαλάνε πέτρες.           
                                                           Ραμπιντρανάθ    Ταγκόρ

   
                                  Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, άτομα στέκονται


Διαβάζω 



  • Ιωαννης Σουρτζης Καλημέρα σε όλοι την οικογένεια ο θεός να σας δίνει δύναμη και υγεία
    1

  • Γιωργος Μαργετης Καλημερα κυριε Γιαννη.Ο θεος να μας βοηθησει να στηριξουμε ο ενας τον αλλο.Ο αγωνας αυτος ειναι ο ποιο δυσκολος απ'ολα τα ΝΤΕΡΜΠΗ του κοσμου
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 


Ήμουνα καλεσμένος στην κοπή της πίτας της Αθλούπολης και εκεί δέχτηκα μια επίθεση από τον πλούσιο --αλήτη --φίλο σου  Γιώργο Μαργέτη που είχε  αβανταδόρο --παραστάτη  τον επιφανή προπονητή Παναγιώτη Τζαναβάρα  που αυτός που τον απέλυσε από τον Π Α Σ  τον βράβευσε για να τιμήσει την σιωπή του. 

Και εσύ φίλε Γιάννη  ζήτησες ο Θεός να βοηθήσει την οικογένεια Μαργέτη  και να την δίνει δύναμη και υγεία.  

Και ο εκπρόσωπος της οικογενείας  ο πλούσιος --αλήτης  Γιώργος Μαργέτης και αυτός επικαλείται τον Θεό να σας βοηθήσει όλους 

Ενώ πριν λίγες μέρες μου είπε ουρλιάζοντας " Ότι εμένα με τιμώρησε ο Θεός" Και εννοούσε τον χαμό του παιδιού μου.

 Εσείς επειδή είσαστε καλοί Χριστιανοί σας προστατεύει ο Θεός Ενώ εμένα που δεν είμαι καλός με τιμωρεί. 
Να χαίρεσαι τους φίλους σου Γιάννη  τους Χριστιανούς  που όλους μαζί σας προστατεύει ο Θεός ενώ εμένα το μίασμα με τιμωρεί. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου