Σάββατο 1 Αυγούστου 2020

Νικηφόρος : Χριστίνα Οικονόμου η εποχή σου θα φέρει την σοβαρότητα στο πρώτο Δήμο του νομού μας.

Χριστίνα Οικονόμου στις ερχόμενες εκλογές να είναι υποψήφια Δήμαρχος Κορίνθου. Μόνο μια Μπουμπουλίνα μπορεί να φέρει την αλλαγή. 


video 

https://www.youtube.com/watch?v=qbQAIgeOhCY



Αυτές τις ημέρες ασχολούμαι με το επιμελητήριο και μάλιστα έγραψα δυο σχόλια και μια απάντηση σε έναν λίαν επιεικώς άθλιο και πέρα για πέρα συκοφαντικό Δελτίον του Επιμελητηρίου  που δεν τα βάζει εναντίον του συμβούλου Απόστολο Καϋλάνη  αλλά μας τον παρουσιάζει ως άνθρωπο με ειδικές ανάγκες. Και ο συντάκτης αυτού του κειμένου πήρε μια απάντηση που είμαι βέβαιος ότι δεν θα την ξεχάσει ποτέ. Ο κατασκευαστής  του Δελτίου μας είναι ανώνυμος μα είναι επώνυμος αυτός που το υπογράφει και είναι ο πρόεδρος του επιμελητηρίου με την ψήφο του Δημήτρη Μπίσιου. Και έγραψα αν θιγόμενος  πάει στον εισαγγελέα θα είμαι δίπλα του.
Και ενώ τα είχα τελειώσει όλα χτυπάει το τηλέφωνο μου και ένας γνωστός μου που με γνωρίζει καλά μου είπε αν δεν ακούσεις μια νεαρά πανέμορφη ύπαρξη  τότε από το θέμα σου θα χάσει ένα αγγελούδι που όταν χρειαστεί γίνεται Μπουμπουλίνα  Και μου έστειλε το VIDEO
Και το άκουσα τρεις φορές και ομολογώ αν ήμουνα πρόεδρος του Επιμελητηρίου θα είχα παραιτηθεί
και θα πήγαινα στις Λίμνες για να μονάσω  Αν και ο δημοσιογράφος προσπαθούσε να μαζέψει τα αμάζευτα για να μη στεναχωρηθεί ο κ. πρόεδρος το Αγγελούδι έχοντας πάρει το ρόλο της Μπουμπουλίνας ( θα την καμάρωνε από ψηλά η αξέχαστη Τζένη Καρέζη ) είπε αλήθειες που πρέπει να τις ακούσουν όλοι.
Και ακούγοντας αυτόν τον νέο άνθρωπο μου ήρθε στο νου μια ιδέα Η Χριστίνα Οικονόμου  να είναι υποψήφια Δήμαρχος Κορίνθου. και η δουλειά να αρχίσει από χθες Μετά από τρία χρόνια αυτό το πανέμορφο κορίτσι θα είναι έτοιμο και να καθαρίσει το πολιτικό σκηνικό και να παρουσιάσει μαχητές σαν την αφεντιά της. Αλλά για να μεγαλουργήσει πρέπει να την αφήσουν μόνη της να χαράξει την πορεία της,
Να ξεσηκώσει τα νέα παιδιά που έχουν απομακρυνθεί από την πολιτική και να τους πει Ελάτε να φτιάξουμε το Δήμο μας για να μη ντρεπόμαστε. Όπως είπε τα ίδια για το επιμελητήριο. Πρέπει να πιστέψουν οι γύρω της ότι Μπουμπουλίνες δύσκολα γίνονται γι αυτό ας μη την χάσουμε 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου