Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Το να βρίζεις ανώνυμα μοιάζεις με σκουλήκι που ποτέ δεν θα δεις τον ήλιο.

Ο Ανώνυμος    είναι ένας δειλός που πιστεύει ότι είναι αντρειωμένος και ενώ έχει γελοιοποιηθεί συνεχίζει να το πιστεύει.                                                                                                                               



Ένα κινητό μιλάει 



Νικηφόρε διαβάζω αυτά που γράφεις και ομολογώ ότι μου έχουν δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά
Και πήγα και έπιασα όλους αυτούς που σχολιάζεις και όλοι μου είπανε ότι επειδή είσαι τρελός δεν σε υπολογίζουν. Γιατί συνεχίζεις αφού και  οι ίδιοι οι φίλαθλοι σε αποδοκιμάζουν Σταμάτα λοιπόν να δηλητηριάζεις την ατμόσφαιρα χωρίς λόγο Μαλάκα.  Και μου έκλεισε το τηλέφωνο του.

Σχολιάζει ο Νικηφόρος.
Στο ένα παιδί μετρά τα άστρα ο Μενέλαος Λουντέμης γράφει ότι οι δειλοί έχουν την πιο σύντομη ιστορία. Που σημαίνει ότι χάνονται πριν καν δημιουργηθούν. Το να βρίσεις κάποιον ανώνυμα δεν είναι νομίζω  δύσκολο αλλά ούτε παράγει κάτι το θετικό. Εγώ θα γράφω και θα κατηγορώ επώνυμα και εσείς που ζείτε στα τριώροφα υπόγεια για να βγείτε νομίζετε στον ήλιο είσαστε υποχρεωμένοι να ενεργείτε όπως οι αρουραίοι. Μα εγώ δεν δέχομαι διαφημίσεις για να θέλω κόσμο που με διαβάζει.Αλλά και εσύ γιατί ασχολείσαι μ έναν ξοφλημένο και μάλιστα και υβριστικά. Μήπως ανήκεις στην ακολουθία του Λουδοβίκου 14 και φοβάσαι μήπως κοπεί το συσσίτιο Σας δίνω μια συμβουλή και αυτοί που σας χρησιμοποιούν για βρίζετε στο τέλος θα σας κλοτσήσουν γιατί σας συχαίνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου