Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

Να γιατί γράφω την αλήθεια επειδή κανένας δεν μπορεί να μου το απαγορεύσει.

,Υπηρετώ την αλήθεια και αυτό ενοχλεί πολλούς μα δεν τους λαμβάνω υπόψη μου 

            Η αλήθεια, όπως και το φως, τυφλώνει.
                                                                 Αλμπέρ Καμύ,


Παρακολουθώ τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου που νομίζει ότι αυτός είναι και οι άλλοι είναι
υποχρεωμένοι να τον ακολουθούν. Και στις εκλογές του επιμελητηρίου ήρθε τρίτος και φανταστείτε να ερχόταν πρώτος. Και από την μέρα που έβγαλε την ανακοίνωση γιατί πολιτεύτηκε ο πρόεδρος της Κορίνθου 06 με τον Νίκα ( ενώ αυτός είχε το δικαίωμα να πολιτευθεί με τον Τατούλη ) άρχισα να ασχολούμαι μαζί του.
Ένα μέρος  από αυτά που  γράφει η εταιρεία . Πιτσάκη 
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΗΝ "ΚΟΡΙΝΘΟΣ 2006" ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΜΑΣ
Οι  εταιρείες "Αφοι Α.Πιτσάκης", είναι γνωστό, ότι στηρίζουν τον Κορινθιακό αθλητισμό,γιατί επενδύουν στις νέες γενιές και τις αξίες που πρεσβεύει το ομαδικό πνεύμα.
Στα πλαίσια αυτά τα τελευταία δύο χρόνια, στηρίξαμε με ιδιαίτερα σημαντικές χορηγίες, ως ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ,την ποδοσφαιρική ομάδα Κόρινθος 2006, επειδή πεισθήκαμε ότι είναι ένα αμιγώς αθλητικό σωματείο που στόχο είχε την ποιοτική άνοδο και την εξυγίανση του ποδοσφαίρου της Κορίνθου.
Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι πίσω απο την βιτρίνα του ερασιτεχνισμού, κρύβονταν οι πολιτικές ή άλλες φιλοδοξίες του προέδρου του σωματείου.
Για τις εταιρείες  "Αφοι Α. Πιτσάκης", είναι απαγορευτική η πολιτική εμπλοκή των σωματείων που στηρίζουν με χορηγίες με την πολιτική ακόμα και την αυτοδιοίκηση και αυτό αποτελεί βασικό όρο της συμφωνίας μας κάθε χρόνο
.

Είχαμε την διαγραφή τριών συμβούλων από τα διάφορα πόστα του Επιμελητηρίου .Και την προσπάθεια την γελοιοποίηση του Συμβούλου Απόστολου Καϋλάνη Όλους αυτούς δεν τους γνωρίζω παρά μόνο από φωτογραφίες. Πλην όμως πήρα θέση γιατί είχαν δίκιο Και μου έστειλε φίλος μου ένα VIDEO και εκεί καμάρωσα μια νεαρή κοπέλα την Χριστίνα Οικονόμου που έχει μέσα της κάτι που απουσιάζει από την σημερινή μας εποχή. Να φωνάζει τις σκέψεις της που σημαίνει συλλογάται ελεύθερα επομένως καλά όπως είχε πει ο Ρήγας Φεραίος ο Βελενστιλής Και έγραψα ότι είναι κατάλληλη για την θέση της Δημάρχου Κορίνθου. Αυτές είναι οι απόψεις μου και τις υποστηρίζω και δεν τις αλλάζω με όλο το χρυσάφι του κόσμου. Αν σας πει ένας από αυτούς ότι μ έχει δει ποτέ τότε θα δηλώσω ότι είμαι ένας ψεύτης και ανάξιος να σας ενημερώνω και θα σταματήσω να γράφω.                                                                                      Τώρα εσείς που με τηλεφωνείτε ανώνυμα σας γνωρίζω ότι αυτά τα γνωρίζω καλά και δεν τα λαμβάνω υπόψη μου. Ρωτήστε αν ένας μου έχει κάνει το τραπέζι  Εκτός από τον Μπάμπη και την Ντίνα Σακελλαρίου που μετά το θάνατο της γυναίκας μου μου στάθηκαν όσο κανένας συγγενής μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου