Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Το COCOON έχει εβδομήντα ασφαλισμένους και όμως στην Ελλάδα έχουμε ανεργία

Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αλλά και εσείς που την έχετε νοιαστείτε γι αυτήν. 

Επειδή έχω ζήσει τα γεγονότα μια και κυκλοφορούσα πολύ μπορώ να γράψω ότι οι περισσότερες καταγγελίες γίνονται από τους τοπικούς επιχειρηματίες. 
Το αστυνομικά τμήμα το διοικεί μια κυρία που και τσαγανό διαθέτει και πολιτισμό  και δεν κάνει τα στραβά μάτια παρά μόνο μπορεί πολλές φορές να δείχνει κατανόηση. Και η Αστυνομική Διεύθυνση Κορινθίας μου έστειλε μια απάντηση επάνω σ ένα δημοσίευμα μου που δεν είχε καμία σχέση μ αυτά που έγραφα. Και ομολογώ δεν μου έκανε καμία εντύπωση αφού παλαιά ένας Διοικητής της Αστυνομίας της Κορινθίας μου είπε για να απαλλαγή από εμένα ότι δεν διαβάζει εφημερίδες.
Και ζητώ να δημοσιευθεί  έγγραφο βάσει του οποίου διεκόπησαν τα πρωταθλήματα τον Μάρτιο του 2018 επειδή  κάποιοι μασκοφόροι στο στρατόπεδο μπροστά έκαναν " δολοφονική " απόπειρα χωρίς να υπάρχουν τραύματα στο θύμα που ήταν ο Δημήτρης Γκρούτσης Και επειδή αυτό το έγγραφο ήταν πάντα κατά την γνώμη μου όχι νόμιμο ποτέ δεν δημοσιεύτηκε αν και το έχω ζητήσει πολλές φορές 
Και ερχόμαστε στην ανακοίνωση του του cocoon


Πρέπει το Ι Κ Α να απαντήσει αν η επιχείρηση αυτή έχει εβδομήντα ( 70 ) υπαλλήλους ασφαλισμένους Γιατί γνωρίζω επιχειρήσεις που  το cocoon μοιάζει συγκρινόμενο με αυτές περίπτερο.Και έχουν σαράντα ( 40 ) υπαλλήλους ασφαλισμένους. Τώρα αν το cocoon τηρούσε απαρέγκλιτα όλα τα μέτρα προφύλαξης ας αφήσει εμάς τους  κατοίκους να κρίνουμε.
Γιατί γράψαμε ότι η κυρία που διοικεί το Αστυνομικό Τμήμα έχει και τσαγανό και πολιτισμό γι αυτό δείχνει κατανόηση Αυτή όμως δεν σας επιτρέπει να την εκμεταλλεύεστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου