Ο αιώνιος έφηβος του Ολυμπιακού, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας τον τελευταίο καιρό, εισήχθη στο Νοσοκομείο Σωτηρία την Τετάρτη (12/8).

Η πρόσφατη εικόνα του Σάββα Θεοδωρίδη στην φιέστα του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 45ου Πρωταθλήματος, προκάλεσε πανελλήνια συγκίνηση.
Η υγεία του είναι επιβαρυμένη και οι ευχές όλων είναι να βγει δυνατός και από αυτή τη μάχη.
Τι είχε δηλώσει πρόσφατα σε συνέντευξή του στο ΦΩΣ και τον Θέμη Σινάνογου, όσον αφορά την υγεία του:
Καταπληκτικός κύριος ο Καρεμπέ. Με είχε πάρει τηλέφωνο και πριν από το ματς και μετά, για να μάθει για την υγεία μου. Να σου πω κάτι; Και με τον ΠΑΟΚ είχα φτάσει στο γήπεδο, αλλά δεν με άφησαν να μείνω, δεν ήμουν καλά και με έστειλαν σπίτι μου... Με την ΑΕΚ όμως και τη φιέστα δεν ήθελα να τα χάσω. Εγώ επέλεξα τον Καρεμπέ να έρθει μαζί μου και τον είχα αγκαλιά. Σαν να ήταν παιδί μου. Είναι μεγάλη επιτυχία του Ολυμπιακού που έχει στις τάξεις του τον Καρεμπέ. Έχω πάει στο εξωτερικό και έχω δει παράγοντες μεγάλων συλλόγων, της Μίλαν, της Μπάγερν, πώς φέρονται στον Καρεμπέ. Κοσμεί τον Ολυμπιακό. Είχε συγκινηθεί δίπλα μου...
Λίγα από την ζωή του την ποδοσφαιρική 

-Στις 20 Φεβρουαρίου του 1954, στη πρεμιέρα του πρωταθλήματος, κάνει ντεμπούτο, στο Ολυμπιακός-Απόλλωνας, στο γήπεδο της Λεωφόρου. Το ματς τελειώνει 2-0 με τον νεαρό γκολκίπερ να κάνει εξαιρετική εμφάνιση, αποκρούοντας μάλιστα πέναλτι του Λάμπη Σεραφείδη (αδερφού του βετεράνου γκολκίπερ της ΑΕΚ, Στέλιου Σεραφείδη).
ΓΙΑ να μετρήσουμε το χρόνο με ποδοσφαιρικά μέτρα και σταθμά, όταν στις 7 Φεβρουαρίου 1953, έκανε ντεμπούτο ο Σάββας Θεοδωριδης, ο Άγγελος Αναστασιάδης, δεν είχε ακόμα γεννηθεί. Στη ζωή ήρθε ένα μήνα αργότερα. Στις 8 Μαρτίου του 1953. Αρχίζοντας να μετράμε από το καλοκαίρι του 1952, που υπέγραψε το δελτίο του στον Ολυμπιακό, μετράει όπως ο ίδιος λέει με καμάρι, 65 και πλέον ερυθρόλευκα χρόνια.
ΚΑΙ στη δεκαετία του 50 οι μανάδες, είχαν την εντύπωση, ότι ο μικρός τους γιος, έχει όλες τις προϋποθέσεις, να εξελιχθεί σε Αϊνστάιν. Η μητέρα μου, η κύρια Νότα, είχε να λέει με καμάρι: «το παιδί μου, διάβαζε πριν πάει σχολείο. Διάβαζε εφημερίδα». Αθλητική εφημερίδα βέβαια, το «Φως», κατά τις υπερβολές της μαμάς. Με την καθημερινή ανάγνωση της εφημερίδας, όταν πλέον είχα προχωρήσει, στις τάξεις του Δημοτικού, ο Σάββας Θεοδωρίδης, ήταν μία ιδιαίτερη, μία ξεχωριστή περίπτωση.
Σπουδαίοι ποδοσφαιριστές, εκείνη την εποχή, ήταν ο Κώστας Νεστορίδης, ο Θανάσης Μπέμπης, ο Κώστας Λινοξυλάκης. Ο Σάββας Θεοδωρίδης, όμως ήταν κάτι το μοναδικό.
-Ήταν μορφωμένος, κάτι εξαιρετικά σπάνιο για ποδοσφαιριστή εκείνη την εποχή.
-Ήταν από εύπορη οικογένεια. Είχε αυτοκίνητο, όταν ακόμα στις πινακίδες δεν υπήρχαν γράμματα, αλλά μόνο ο αύξοντες αριθμός.
-Ήταν ομορφόπαιδο. Ο «γόης του Κολωνακίου», όπως τον αποκαλούσαν χαρακτηριστικά.
-Ήταν οικονομικά ανεξάρτητος και κάθε φορά που η διοίκηση έδινε πριμ, ο Σάββας έδινε τα δικά του χρήματα για να τα μοιραστούν οι συμπαίκτες του. Κάτι που έχει να λέει μέχρι σήμερα: «Από τον Ολυμπιακό, δεν έχω πάρει ούτε μία δραχμή».
-Σταμάτησε το ποδόσφαιρο σχετικά μικρός, επειδή τον πίεζε ο πατέρας του, Θόδωρος Θεοδωρίδης ( μέλος του Ολυμπιακού) να τελειώσει τις σπουδές του, στο πανεπιστήμιο.