Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Προσοχή στα έξοδα εσείς που διοικείτε το Ατρόμητο Χιλιομοδίου. Ο ενθουσιασμός δεν είναι σωστός οδηγός

Η Διοίκηση του Ατρόμητου Χιλιομοδίου έφερε την Ευρώπη στις τάξεις της ομάδας ευχόμαστε και στους αγώνες του πρωταθλήματος της τρίτης εθνικής 

                        

Διαβάζω 

Ο Α.Σ. Ατρόμητος ανακοινώνει άλλη μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.
Πρόκειται για τον 24χρονο ανασταλτικό μέσο DANI GONÇALVES.

Ο εν λόγω ποδοσφαιριστής έχει ξεκινήσει την καριέρα του στην Boavista
ενώ έχει αγωνιστεί σε Sernache και Leira ομάδες Β΄ και Γ΄ Εθνικής Πορτογαλίας.

DANI welcome to the Atromitos’s family.
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Επειδή έχω ασχοληθεί με τα οικονομικά πολύ μεγάλων ομάδων έχω μια σχετική πείρα και πολλές  φορές  έχω γράψει για τα οικονομικά των ομάδων Και  αυτές δεν με άκουσαν και βρέθηκαν σε πλήρη διάλυση. Και έχουμε παράδειγμα την εποχή που ο Μιχάλης Τσιχριτζής παρέδωσε την προεδρία  του Π Α Σ Κόρινθο στο αμούστακο Παντελή Μπιτούνη ( για να πάει στην ένωση )που με απάτη την  κατέκτησε. Αλλά και  την προεδρία της ένωσης που και αυτή με δεύτερη απάτη κατέκτησε.     Με αποτέλεσμα με τις μεταγραφές που έκανε ο νεαρός  να την οδηγήσει την ομάδα σε πλήρη διάλυση. 
Δεν γνωρίζω την οικονομική δυνατότητα που έχει σήμερα η ομάδα του Ατρόμητου Χιλιομοδίου αλλά είμαι βέβαιος με τις μεταγραφές που κάνει δημιουργεί μεγάλα ανοίγματα. Μα θα μου απαντήσουν ορισμένοι αυτοί που έχουν τα γένια πρέπει να έχουν και τα χτένια. Και εγώ τους ρωτώ πολλοί νόμισαν ότι είχαν χτένια αλλά έκαναν λάθος και τους έπνιξαν τα ...ανοίγματα.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου