Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Καναλάρχη Θύμιο Κάππο θα διαπιστώνεις συνεχώς ότι ο Νικηφόρος υπηρετεί την αλήθεια και τίποτα άλλο

Μπιλ ΚλίντονΠοτέ μην αρχίζεις καβγά με ανθρώπους που αγοράζουν μελάνι χύμα.

Παιδιά αφήστε και κανά σκουπίδι να μη μας τρώει το μάτι για σένα (ΜΠ@Λ@ Πατσαβουρέϊσον )



Αυτά έγραψε ο Πανγκορινθιακός υβριστής Δημήτρης Μπίτσιος που μόλις τα διάβασε ο καθηγητής Μπαμπινιώτης  ζήτησε να τον γνωρίσει γιατί μετά τον Τάκη Βράκα και ένας άλλος άνθρωπος των γραμμάτων ξεπετάχτηκε στην Κορινθία.
Προσπάθησα να βρω κάποιον να μου τα ερμηνεύσει αλλά δεν βρήκα.

Δημήτρης Μπίτσιος ο υβριστής αλλά ο εκλεκτός των ισχυρών 

 Και ο εκλεκτός του κ Πνευματικού ήταν ( πρόεδρος του Χιλιομοδίου ) και εκλεκτός του κ. Νανόπουλου ( αντιδήμαρχος Κορινθίων αξίωμα που υπηρέτησε ένας άλλος υβριστής και συκοφάντης  ο Βιομήχανος Γιώργος Μουρούτσος που ενώ με ζωγραφίζει γράφοντας ότι εκτελώ συμβόλαια και δεν έχω αξιοπρέπεια αλλά δεν τολμά να γράψει το όνομα μου όπως κάνει η αφεντιά μου )
Ο εκλεκτός του προέδρου του επιμελητηρίου που από τρίτος έγινε πρώτος βασιζόμενος στην ψήφο του Πανγκορινθιακού υβριστή και εκτελεί καθήκοντα που είμαι βέβαιος τον τίτλο που φέρει δεν μπορεί να ερμηνεύσει. Αλλά μέσα στους υβριστές βρέθηκε και μια νεαρή Μπουμπουλίνα που έδωσε μαθήματα σε πολλούς αλλά κυρίως σε κάτι προσκοπάκια -- διαφημιστές  επαγγελματίες δημοσιογράφους ( εγώ είμαι ερασιτέχνης γιατί δεν πληρώνουμε ) με αποτέλεσμα να υποχρεωθώ να γράψω ότι ο Δήμος Κορινθίων στο πρόσωπο της νέας κοπέλας βρήκε την νέα Δήμαρχο Κορινθίων.
Νομίζω ότι λέγεται Οικονόμου και ποτέ δεν την έχω συναντήσει αν και είμαι πελάτης του βιβλιοπωλείου της.
Αλλά και ο εκλεκτός του Μιχάλη Τσιχριτζή του προέδρου  του άλλοτε ιστορικού Π Α Σ Κόρινθος αξίωμα που απέκτησε με απάτη και δεν το γράφω πρώτη φορά  αλλά πολλοστή Αλλά και τον τίτλο  του προέδρου της ένωσης και αυτό με απάτη κατέκτησε αφού  απέκρυψε μαζί με τις κρατικές οικονομικές υπηρεσίες ότι τον έπιασαν με ένα εικονικό τιμολόγιο στην πλάτη. Και αντί να τον αποβάλουν από το ποδόσφαιρο  τον έκαναν πρόεδρο του φορέα που διοικεί το ποδόσφαιρο στο νομό μας.  Και στις εκλογές του 2013 τον έκανε πρόεδρο ο τότε Δήμαρχος Αλέκος Πνευματικός μαζί με όλους αυτούς που σήμερα τον εγκατέλειψαν Και εμένα ο κ. Δήμαρχος  με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Λαμπρινό με καταδίκασε σε οκτώ μήνες φυλακή.  Θα ήταν αδικία από αυτό το άθλιο συγκρότημα να απουσιάζει ο Πανγκορινθιακός υβριστής Δημήτρη Μπίτσιος που όταν ήταν πρόεδρος του Ατρόμητου Χιλιομοδίου είχε πει για τους Κορίνθιους διαιτητές
Μέχρι να γίνει το 0-1 η διαιτησία ήταν πολύ καλή. Μετά το 0-1 ήταν ένα… μπουρδέλο! Το γκολ της ισοφάρισης του Αποστολάκη ήταν 3 μέτρα οφσάιντ και στο τέλος δεν μας έδωσε ένα καθαρό πέναλτι πάνω στον Μαρτίνο. Όπως θα μπορούσε να δώσει και ένα πέναλτι νωρίτερα στον ΠΑΟΛ. Δεν πάει άλλο αυτό η κατάσταση. Στο τέλος, όμως, θα γ@μ@σω κανένα και θα με πληρώνει κιόλας. Δεν ξέρω ποιο είναι το σχέδιο τους και τι σκοπό να έχουν, θα μάθω και θα τους ξεσκεπάσω», 
Καμία διαμαρτυρία από τους διαιτητές που τους αμφισβήτησε τον ανδρισμό τους Αντίθετα έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα παρουσία του κ.επιβήτορα τους που εκπροσωπούσε την ένωση αφού απουσίαζε ο πρόεδρος και ο Α αντιπρόεδρος 

Ο πρώτος από αριστερά της φωτογραφίας είναι ο διπλός πρόεδρος ( αστυνομικών - διαιτητών ) Χρήστος Βλαχοπάνος υπηρέτης του συστήματος ( να τον καμαρώνουν αστυνομικοί και διαιτητές ) που φωτογραφίζεται με τον Πανγκορινθιακό υβριστή του ( ο πέμπτος από αριστερά της φωτογραφίας) που αμφισβήτησε τον ανδρισμό του 

Και αυτός που έπρεπε να του είχε απαγορευθεί να παρακολουθεί ποδοσφαιρικούς αγώνες είναι ΒΟΥ αντιπρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαίρου χωρίς καμία διαμαρτυρία κανενός διαιτητή  Στις δε εκλογές για την ένωση και ενώ ήμουνα στο βήμα και είχα καθηλώσει όλους και μιλούσα για τα οικονομικά Ο  Παγκορινθιακός υβριστής που ήταν στην είσοδο του εργατικού κέντρου και εγώ  στη σκηνή με διέκοψε λέγοντας " Νικηφόρε έλα να μου τον κουνήσεις "  Και εννοούσε το πέος του. Και αντί να επαναστατήσει η παράταξης Λαμπρινου αντίθετα ο Αρκάς βιομήχανος Πισιμίσης μου είπε να κατέβω από το βήμα γιατί είχε πει στον Τατούλη ότι θα μείνει για να βγάλει πρόεδρο τον Τσιχριτζή Και αυτός να κατακτήσει με την ομάδα του Ζευγολατιού όλους τους τίτλους. Βέβαια για όλα αυτά δεν γράψατε ούτε μια λεξούλα γιατί το απαγόρευε ο τότε δήμαρχος Αλέκο Πνευματικός. Για την δημοσιογράφο Σουκαρά δικός σας δημιούργημα είναι κ. Κάππο που μαζί με το άλλο δημιούργημα  σας Νικολόπουλο ήταν οι μόνοι μου δυσφημιστές μου όταν σου προσέφερα τις υπηρεσίες μου. 
αφιλοκερδώς Αυτός δε ο κύριος αυτά  που ανά δημοσίευσε τα σοφά λόγια 

Παιδιά αφήστε και κανά σκουπίδι να μη μας τρώει το μάτι για σένα (ΜΠ@Λ@ Πατσαβουρέϊσον )

Δεν πρέπει να γνωρίζει την σημασία των γιατί ο χαρακτηρισμός Πατσαβουρέσιον πρέπει να αναφέρεται  σε κάποια παλιά μπάλα Μόνο που αυτή η δικαιολογία μου φέρνει στο νου ένα παλιό που είχα διαβάσει και πάει γάντι 

Μη κάνεις τον ανήξερο χρειάζεται ευφυΐα
και πνεύμα μόνο όταν πουλάς  σου μένει η βλακεία. 

Γνωρίζω ότι το πατσαβουρέϊσον  αφορά την συνεργάτη σας αλλά δεν τόλμησε να γράψει το όνομα της ο Παγκοριθιακός υβριστής Και αυτό για μένα είναι ένα θετικό βήμα προς το πρόσωπο της συνεργάτης σας 

 Ο Νικηφόρος όμως που κανένας δεν τον υπερασπίστηκε και επειδή υπηρετεί την αλήθεια είμαι δίπλα στην Δημοσιογράφο  που κάποιος προσπάθησε να μειώσει έστω και με αυτόν τον τρόπο που μας θυμίζει μαχαλόμαγκα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου